SugarCRM i Salesforce su dva globalno priznata alata za upravljanje korisnicima sa milionima korisnika. Obojica su uspostavila svoja imena sa jedinstvenim karakteristikama, timskom saradnjom, automatizacijom i ponudama cijena, pa kako odabrati?
Upotrijebite ovo poređenje SugarCRM-a i Salesforce-a da shvatite koje su vam funkcije potrebne u vašem toku rada da postignete bolje odnose s klijentima. Ili probajte bolju opciju, Monday CRM.
SugarCRM u odnosu na Salesforce: pregled funkcija
SugarCRM i Salesforce se fokusiraju na izgradnju odnosa—jedan po jedan kupac i povezivanje različitih odjela u holistički pogled na kupca.
Razlika je u tome što je SugarCRM više okrenut velikim preduzećima sa internim razvojnim timovima, najmanje deset korisnika i posvećenošću jednogodišnjoj pretplati. Sa druge strane, Salesforce služi preduzećima svih vrsta i veličina.
Osnove :
SugarCRM: SugarCRM proizvodi lokalnu i web aplikaciju baziranu na oblaku pod nazivom Sugar, koja je sistem za upravljanje odnosima s klijentima. Ovaj sistem omogućava kompanijama da integrišu marketing, prodaju i korisničku podršku, kako bi angažovali više kupaca i unaprijedili poslovne mogućnosti.
Salesforce: Salesforce je jedan od najnaprednijih CRM softverskih alata, koji nudi brojne funkcije za sve odjele unutar kompanije.
Integracije:
SugarCRM: SugarCRM omogućava integracije s popularnim alatima i podržava više opcija trećih strana.
Salesforce: Salesforce omogućava integraciju s preko 4000 različitih alata.
Korisnička podrška:
SugarCRM: Lako je dobiti agenta za podršku na poziv u roku od nekoliko minuta.
Salesforce: Često postavljana pitanja i vodiči za samopomoć mogu riješiti većinu problema, dok 24/7 podrška zahtijeva kupovinu premium opcija.
Cijene:
SugarCRM:
- Premier: 49 USD/mjesečno po korisniku
- Napredno: 80 USD/mjesečno po korisniku
- Enterprise: 135 USD/mjesečno po korisniku
Salesforce:
- Essentials: 25 USD/mjesečno po korisniku
- Profesionalni: 75 USD/mjesečno po korisniku
- Enterprise: 150 USD/mjesečno po korisniku
- Neograničeno: 300 USD/mjesečno po korisniku
Jednostavnost upotrebe:
SugarCRM: Ima strmu krivu učenja i zahtijeva razvojni tim.
Salesforce: Laka obuka, ali oduzima mnogo vremena za učenje svih funkcija.
Istražimo svaki CRM detaljnije.
Šta je SugarCRM?
SugarCRM proizvodi lokalnu i web aplikaciju baziranu na oblaku Sugar, sistem za upravljanje odnosima s klijentima. Omogućava kompanijama da integrišu marketing, prodaju i korisničku podršku kako bi angažovali više kupaca i finansirali bolje mogućnosti.
Njegove glavne usluge uključuju:
- Marketing automatizacija: Sugar Market
- Služba za korisnike: Sugar Serve
- Automatizacija prodaje: Sugar Sell
- On-premise CRM: Sugar Enterprise
Počeo je kao proizvod otvorenog koda. Sada pokreće više od 1500+ kompanija i pomaže im da automatizuju, ubrzaju i poboljšaju korisničko iskustvo i produktivnost timova. Sistem je dizajniran da smanji odljev, ukloni ponavljanje, usmjeri slučajeve, pronađe prilike za unakrsnu prodaju i identifikuje rizične račune.
Korisnički doživljaj visoke definicije je srž SugarCRM-a. Mnogi korisnici kažu da velika baza korisnika ne sprečava ovaj alat da pruži odličnu podršku, jer je vrlo lako dobiti predstavnika korisnika uživo na telefonu.
Format proračunske tablice pomaže timovima da budu produktivni jer poboljšava optimizaciju s karticama dodijeljenih slučajeva po pojedincu, timu i napretku na svakom računu.
Stvarni rezultati korisnika SugarCRM-a otkrivaju:
- Povećanje prihoda od 17%.
- 27% smanjena stopa greške
- 30% prihoda od tima za podršku
Takođe automatski mjeri i daje prioritet podršci u odnosu na složene ugovore o nivou usluga, uključujući upravljanje u odnosu na višeregionalne poslovne centre i radno vrijeme.
Šta je Salesforce?
Salesforce promoviše daljinsko upravljanje korisnicima na klijentima baziranim na oblaku i stvara pogled na kupca od 360 stepeni sa jednim pravim izvorom istine.
Njegove uslužne industrije uključuju:
- Prodaja
- Marketing
- Commerce
- Mali posao
- Customer Success
Salesforce se može pohvaliti visoko prilagodljivom kontrolnom pločom i opslužuje preko 150.000+ malih preduzeća za kompanije FORTUNE 500** na svojoj platformi za rješenja zasnovana na oblaku. Sa paketom funkcija za preduzeća svake veličine, Salesforce podržava napore vašeg tima da privuče nove potencijalne klijente, osvoji više ponuda, pruži personaliziranije iskustvo kupovine, odgovori na probleme kupaca 24/7 i automatizira ručne zadatke.
Kao što ime govori, Salesforce pruža intuitivnu snagu za osnaživanje svih aspekata upravljanja kupcima za vašu kompaniju. Od upravljanja potencijalnim klijentima do iskustva e-trgovine, pomaže u automatizaciji i praćenju različitih aspekata aktivnosti vaših kupaca kako bi se pronašle prave mogućnosti ciljanja.
Jedina uočljiva stvar u vezi sa Salesforceom je njegova beskrajna raznolikost usluga. Od CRM softvera za mobilne uređaje do pružanja arhitekture metapodataka, on zaista pomaže u organizaciji svih aspekata poslovanja u jednom alatu.
Stvarni rezultati korisnika Salesforcea otkrivaju :
- 25% smanjenje IT troškova
- 29% brži uvidi
- 98% kupaca premašuje očekivanja povrata ulaganja
To je trenutno najveći CRM na tržištu, zbog svoje široke baze kupaca i karakteristika za svaki dio poslovanja.
Ključne karakteristike jedna uz drugu
SugarCRM vs. Salesforce: integracije
SugarCRM se integrira sa svim poznatim softverom kao što je G-suite, Shopify, Salesloft, Hubspot, itd. Također ima SugarExchange koji ima javni API kod za integraciju i prijenos e-pošte, kalendara, kontakata, itd., u novi prostor . Međutim, korisnici su prijavili poteškoće u fazama integracije i implementacije, a također smatraju da im je potrebno više opcija trećih strana.
Salesforce se integrira s većinom popularnih poslovnih alata kao što su Jira, Mailchimp, Dropbox i još mnogo toga. Integrira Cloud rješenje—AppExchange sadrži preko 4.000+ alata za integraciju. Jedan kupac Salesforcea izvještava o svojim mogućnostima integracije elementarnih elemenata u standarde performansi i intuitivnosti koja olakšava tranziciju.
SugarCRM u odnosu na Salesforce: korisnička podrška
Ako vam je potrebna korisnička podrška od SugarCRM tima, morat ćete kupiti softver, što može biti nezgodno ako samo pokušavate demonstrirati mogućnosti proizvoda. Međutim, njegovo vrijeme čekanja je iznenađujuće kratko, a nudi i obrasce za žalbe i opcije za ćaskanje uživo koje će vam pomoći.
Također možete koristiti njihovu stranicu za pretraživanje ključnih riječi koje se odnose na vaš problem i pronaći brza rješenja. Korisnici opisuju tim za podršku SugarCRM-a kao “pažljiv”, “odgovarajući” i “proaktivan” u rješavanju bilo kakvih nepredviđenih situacija.
Salesforce opslužuje široku bazu klijenata, a dobivanje pomoći jedan na jedan na njihovoj platformi može biti prilično teško. Da biste dobili podršku 24/7, morate biti prvi član. U suprotnom, morat ćete se zadovoljiti njihovim opcijama samopomoći. Korisnici kažu da je njegova podrška na poziv sumorna, ali zajednica korisnika Salesforcea ima većinu odgovora.
SugarCRM u odnosu na Salesforce: jednostavnost korištenja
Snaga ima svoju cijenu. A kada želite automatizirati više aspekata vašeg poslovanja, učenje tehnologije postaje dosadan zadatak.
Budući da je SugarCRM namijenjen upotrebi na nivou preduzeća, razvojni timovi unutar kuće napreduju s njim. Ima strmu krivulju učenja koja može biti zastrašujuća za tehnološke početnike. Također možete saznati više o softveru putem Sugar University . Omogućuje neke besplatne časove, ali napredni časovi će koštati nekoliko dolara.
Kada je u pitanju Salesforce, obuka je laka, ali navigacija kroz više funkcija nije. Da biste naučili o svakoj funkciji, morat ćete uložiti određeno vrijeme. Možete pohađati i Salesforce University , ali se kursevi plaćaju.
SugarCRM u odnosu na Salesforce: ocjene iz pouzdanih izvora
Oba ova rješenja imaju hiljade recenzija kupaca na pouzdanim platformama za recenzije. Evo sažetka kako ne biste morali trošiti vrijeme na skrolovanje kroz više stranica:
G2
Prema njegovoj preglednoj stranici na G2 SugarCRM-u je namijenjena “Ratnicima prodaje koji žele manje kliknuti i prodati više”.
Sa druge strane, Salesforce je CRM za „preduzeća svih veličina koja žele da donose pametnije odluke za rast“.
Ocjena zvjezdicama: SugarCRM ima 674 recenzije sa 3,8 zvjezdica od 5. Dok Salesforce ima 13,572 recenzija sa 4,3 zvjezdice od 5.
Trustradius
Prema Trustradiusu, 90% ljudi je bilo zadovoljno SugarCRM-ovim skupom funkcija, a 80% ljudi je reklo da bi ga ponovo kupilo. Salesforce je u konkurenciji od vrata do vrata jer se 91% ljudi svidjelo njegov istaknuti set, a 80% ljudi bi ga kupilo ponovo.
SugarCRM ima 36 pozitivnih i 23 negativne kritike, dok Salesforce ima 278 pozitivnih i 25 negativnih recenzija.
Monday Sales CRM: vaša alternativa prilagođena korisnicima
Iako Salesforce i SugarCRM donose mnogo toga, to može dovesti i do puno vremena zastoja utrošenog na uključivanje članova tima i integraciju i sinhronizaciju vaših podataka. Monday Sales CRM je opcija jednostavna za korištenje i još lakša za postavljanje koju nećete požaliti da pokušate. Od prodajnih kanala do kupaca — ili internih — projekata, možete se osloniti na jedan alat koji se neprimjetno integrira s najboljim, čak i sa Salesforceom.
Još nekoliko karakteristika koje volite:
- Beskrajna prilagođavanja sa prevuci i ispusti kolone i fleksibilni statusi
- Automatizacija
- Integrirani email za komunikaciju s klijentom
- Lako za kreiranje. dijeljene kontrolne ploče i izvještaji
SugarCRM protiv Salesforcea: Konačna presuda
Kada je u pitanju izbor CRM-a, i SugarCRM i Salesforce su dobar izbor. Ako tražite organiziraniju i moderniju komunikaciju za kupce, odaberite SugarCRM. S druge strane, ako želite više funkcija na jednom mjestu, Salesforce je bolji izbor.
Monday CRM je također održiva alternativa kada je u pitanju upravljanje vodećim klijentima.
Intuitivan je, prilagodljiv i pruža neograničeno vrijeme na besplatnom planu. Pomaže centralizirati komunikaciju, povećati vidljivost i dobiti više potencijalnih klijenata. Osim toga, imamo 200+ integracija sa osnovnim poslovnim alatima kao što su Gmail, Mailchimp, Trello i drugi. Uz Monday CRM, možete dobiti holistički pogled na svog kupca i poboljšati komunikaciju s više načina prikaza na Kanban, Gantt i Excel tabelama.