Odgovaramo na neka osnovna pitanja o tome šta Salesforce radi, za šta se koristi Salesforce CRM softver i kako Salesforce radi.

Čovjek slika Salesforce logo: Šta Salesforce radi

Možda prepoznajete našeg generalnog direktora , naše prijateljske likove ili naš logo u oblaku, ali vjerovatno ste ovdje jer želite znati šta radi Salesforce ? Ukratko: nudimo tehnologiju i usluge koje će vam pomoći da izgradite jake, trajne odnose s klijentima.

 

Šta radi Salesforce?

Naš softver za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) daje vašim timovima centraliziranu lokaciju za pohranjivanje, praćenje i upravljanje informacijama o klijentima. Pomaže vam da razbijete silose između odjela i izgradite jake, trajne odnose s klijentima. Radi za svaku industriju i svaku veličinu poslovanja u bilo kojoj fazi rasta. A naš CRM živi u oblaku, što znači da vaši timovi mogu neprimjetno raditi zajedno – bez obzira gdje se nalaze.

Zašto je CRM toliko važan? Mnoge kompanije se bore da iskoriste punu moć podataka o klijentima jer su njihove informacije odvojene. Prodaja ne dijeli mogućnosti s marketingom. Marketing ne zna kada kupac ima otvorenu kartu za uslugu. Trgovina nema transparentnost marketinških kampanja. Sve je to uobičajeno. Ovo je mjesto gdje vam CRM, poput Salesforcea, može dati jedinstven, holistički pogled na vaše klijente.

Cijeli naš portfelj proizvoda i usluga ujedinjuje vašu kompaniju – vaše prodajne, servisne, marketinške, trgovinske i IT timove – oko jednog zajedničkog pogleda na vaše klijente koristeći AI i podatke u realnom vremenu, koji se mogu primijeniti.

Rezultat? Informacije o klijentima – od razgovora za tehničku podršku, nedavnih kupovina, ponašanja na web stranici i još mnogo toga – teku kroz vašu kompaniju u realnom vremenu. Vaš prodajni tim tačno zna koje proizvode ponuditi. Vaš servisni tim pomaže klijentima brže. Ili još bolje, kupci su ovlašteni da sami rješavaju probleme pomoću automatiziranih alata za samoposluživanje.

Kako Salesforce funkcionira?

Salesforce koristi moćnu kombinaciju CRM + AI + podataka + povjerenja kako bi pružio uspjeh našim klijentima.

Salesforce CRM živi u oblaku, što znači da se svi vaši timovi mogu povezati na mreži bez obzira na to gdje se fizički nalaze. Korištenjem oblaka smanjujete troškove održavanja, olakšavate rad na daljinu i otvarate nove poslovne mogućnosti koje se plaćaju. Naša Einstein 1 platforma pomaže vam da brzo skalirate i pokrenete Salesforce aplikacije s bilo kojeg mjesta na svijetu na jednoj, sveobuhvatnoj platformi.

Podaci su gorivo modernog poslovanja, ali upravljanje i djelovanje na njima može biti izazovno. Prosječno poduzeće rasipa podatke o kupcima u gotovo 900 aplikacija i pokušava ih povezati s mješavinom brzih rješenja koja smanjuju produktivnost. Ali uz Data Cloud , možete pristupiti i uskladiti bilo koje podatke – historijske, web, mobilne, API, CRM, pa čak i u stvarnom vremenu – tako da svi vaši timovi imaju potpunu sliku o klijentima i njihovoj povijesti na jednoj pouzdanoj, sigurnoj platformi. Kada povežete i automatizujete milione tačaka podataka u realnom vremenu, kreirate besprekorno iskustvo za klijente. Uz to personaliziranije iskustvo, vjerojatnije je da će kupci izgraditi povjerenje u vašu kompaniju – a vaši čisti podaci otvaraju pistu za AI.

Einstein Copilot , prvi konverzacijski AI asistent za CRM, pomaže vam da generišete prodajne zadatke, dinamički kreirate personalizirane sadržaje kupaca ili čak pišete kod. Povećava produktivnost uz ugrađenu automatizaciju, kao i prediktivnu i generativnu umjetnu inteligenciju, a pokreće rast pomažući vašim zaposlenima da nadmaše očekivanja kupaca. Svaki dio generiranog sadržaja – poput e-pošte ili opisa proizvoda – optimiziran je za performanse jer Einstein uvijek uči koji sadržaj je najbolji za vaše poslovanje, a rezultati se samo poboljšavaju.

A sa Slack-om , Salesforce pojednostavljuje komunikaciju i razmjenu informacija između kupaca, timova i partnera radi pokretanja digitalnih radnih tokova i povećanja produktivnosti.

Koji je ROI Salesforcea?

Opsjednuti smo kupcima i posvećeni smo tome da vam pomognemo da maksimalno iskoristite našu tehnologiju i ostvarite uspjeh. Zato imamo čitav ekosistem podrške koji će vam pomoći da brzo postignete svoje ciljeve. Zapravo, 92% Salesforce kupaca postiže pozitivan povrat ulaganja (ROI) za devet mjeseci*. Salesforce Success Ekosistem vam daje neograničen pristup resursima, najboljim praksama i stručnjacima za proizvode. Bilo da se radi o saradnji sa stručnjacima iz industrije i našim timom za profesionalne usluge, pristupanju bilo kojoj od naših hiljada aplikacija na AppExchangeu ili o osnaživanju vaše radne snage da besplatno nauči tražene vještine uz Trailhead , Salesforce Success Ecosystem vam pomaže da izvučete maksimum iz vaša Salesforce investicija.

Sa Salesforceom možete smanjiti troškove i povećati produktivnost u cijeloj organizaciji koristeći jednu pouzdanu platformu: Einstein 1 . Povećava produktivnost uz ugrađenu automatizaciju, kao i prediktivnu i generativnu umjetnu inteligenciju, i pokreće efikasan rast osnažujući vaše zaposlenike da nadmaše očekivanja kupaca.

Saznajte kako vam Salesforce pomaže da povećate efikasnost, poboljšate rezultate i smanjite troškove.

Salesforce za prodaju

Salesforce je prvobitno napravljen da pomogne prodajnim timovima. Naš cilj je pomoći prodavačima da smanje troškove, povećaju produktivnost i osvoje više poslova. Sales Cloud pruža prodavcima uvid u realnom vremenu i preporuke kako bi im pomogao da manje vremena provedu na zauzetim poslovima, a više na sklapanju poslova. I još bolje, povezivanjem prodaje s marketingom, uslugom i još mnogo toga, vaše mogućnosti se povećavaju, a vaša korisnička iskustva osjećaju se besprijekornije i angažiranije. Naši kupci su u prosjeku ostvarili do 32% uštede troškova**, 30% povećanja produktivnosti prodaje i 30% povećanja stope pobjeda nakon implementacije Sales Clouda .*

Kako se to događa? Stvorili smo jedinstvenu platformu za pojednostavljenje i upravljanje cijelim prodajnim ciklusom — od traženja potencijalnih klijenata do posla blizu prodaje i unakrsne prodaje. Uz Sales Cloud , imate potpunu prodajnu tehnologiju spremnu za automatizaciju i skaliranje svih vaših ručnih prodajnih procesa, pregledavanje vaših kanala i predviđanja s preciznošću i povezivanje svih dodirnih tačaka kupaca za najbolje iskustvo kupovine. A sada, Einstein for Sales stavlja snagu AI u vaše prodajne tokove tako što automatski generiše takve prodajne zadatke kao što su sastavljanje e-poruka, zakazivanje sastanaka i priprema za sljedeću interakciju.

Salesforce za korisničku podršku

Uz Service Cloud , Salesforce korisnici smanjuju svoje troškove podrške za 20% u prosjeku.* Naši vodeći alati za korisničku podršku pomažu vam da povećate uslugu koju kupci vole dok maksimizirate ROI i povećate efikasnost od kontakt centra do terena — sve na jednoj platformi . Uz dodatak Einstein AI, možete personalizirati i ubrzati interakcije usluga isporukom članaka znanja iz prethodnih bilješki o slučajevima i generiranjem odgovora na razgovor.

Danas kupci očekuju interakciju s vašim poslovanjem putem svojih preferiranih kanala. Možemo vam pomoći da upravljate tim kritičnim dodirnim tačkama kako biste pružili besprijekorno korisničko iskustvo, uključujući korisničku uslugu, samouslužne kanale, terensku uslugu i digitalne kanale kao što su chat, SMS i aplikacije za razmjenu društvenih poruka. Uz automatizaciju i inteligenciju, vaši agenti mogu brže rješavati slučajeve, pružiti trenutnu podršku i imati potpun i informiran pogled na vaše klijente pri svakoj interakciji. Kada vaši timovi rade zajedno, postoje beskrajne mogućnosti za uštedu vremena i troškova.

Salesforce za marketing

Marketing Cloud vam pomaže da uštedite vrijeme, povećate efikasnost i upoznate klijente na njihovim željenim kanalima – e-pošti, webu, društvenim mrežama, mobilnim uređajima, oglasima ili bilo kojoj kombinaciji. A uz pomoć objedinjene analitike i uvida u umjetnu inteligenciju, budite sigurni da ćete izvući maksimum iz svakog dolara i optimizirati izvedbu kampanje. Marketing timovi koji koriste Salesforce procjenjuju prosječno povećanje angažmana kupaca za 33% i prosječno smanjenje troškova za pridobivanje novih kupaca za 22%.*

Isporučite pravu poruku, u pravo vrijeme, na pravom kanalu. Uz Marketing Cloud Customer Data Platform, možete bolje razumjeti svoje klijente putem podataka u realnom vremenu i angažirati ih relevantnim porukama, pružajući hiperpersonalizirane interakcije posvuda. Uz dodatak Einstein AI for Marketing, možete generirati dinamičan personalizirani sadržaj kako biste angažirali kupce i potencijalne klijente na njihovom željenom kanalu.

Salesforce za B2C i B2B kupovinu i trgovinu

Ako želite izgraditi jednostavno, besprijekorno poslovno-potrošačko (B2C) i poslovno-poslovno (B2B) poslovno iskustvo koje pomaže u povećanju prihoda, angažiranju kupaca i povezivanju trgovine s ostatkom poslovanja, Salesforce ima alate za to , također.

Jednostavan za implementaciju i prilagođavanje, Commerce Cloud vam može pomoći da maksimizirate prihod kreiranjem personaliziranih iskustava kupovine na različitim kanalima i uklanjanjem trenja u kupovnom iskustvu, čak i ako kupac započne svoj kupovni put na jednom kanalu, a završi ga na drugom.

U stvari, korisnici Commerce Cloud-a vide smanjenje troškova za porudžbine za 27% i povećanje prihoda na mreži za 28%.* Zbog toga našim alatima za trgovinu vjeruju vodeći brendovi .

Salesforce za IT

Bez obzira na to je li vaš tim tehnološki orijentiran ili ne, naši integrirani alati informacijske tehnologije (IT) mogu pomoći vašoj cijeloj organizaciji da automatizira procese, izgradi inteligentnije aplikacije i osigura podatke u cijelom Salesforceu. Stavićemo vas na put ka povećanju produktivnosti automatizacijom procesa koji pomažu timovima širom vaše organizacije da poboljšaju obim, transparentnost i sigurnost koliko vam je potrebno. Uz Salesforce, organizacije vide smanjenje IT troškova za 19%.*

Pogledajte primjer Salesforcea u akciji u ovoj globalnoj priči o klijentima

Imamo mnogo korisničkih priča koje možemo podijeliti, ali pogledajmo samo jedan primjer kako Salesforce pomaže u postizanju uspjeha.

L’Oréal, svjetska kompanija za ljepotu broj 1 , uvijek je spajala najbolje od ljepote i tehnologije. A uz pomoć Salesforcea, uspostavlja dublje odnose s kupcima uz jedinstvena putovanja ljepote prilagođena ukusu, budžetu i kupovnim navikama svakog potrošača.

Sa Marketing Cloud personalizacijom , L’Oréal gradi individualna putovanja potrošača iz podataka u stvarnom vremenu i istorijskih podataka, isporučenih putem kanala koje svaki potrošač preferira, kao što su e-pošta ili društveni mediji. „Poruke zasnovane na navikama pri kupovini i korištenju usluga Salesforcea jačaju našu potragu za većom personalizacijom, relevantnošću i zadovoljstvom našim potrošačima u ovom stalnom razvoju i složenom putovanju potrošača ljepote“, rekla je Asmita Dubey, direktorica za digitalne i marketing.

Kroz preko 200 L’Oréalovih web stranica, gigant ljepote je integrirao Commerce Cloud s preporukama proizvoda Einstein kako bi isporučio preporuke zasnovane na AI baziranim na korisnikovoj istoriji pregledavanja ili kupovine. Dakle, ako kupac, na primjer, doda laganu kremu za sunčanje u svoju košaricu, Einstein može preporučiti SPF balzame za usne ili hidratantne kreme na blagajni. Ova moćna AI mogućnost omogućila je L’Oréalu da generiše dvocifrena povećanja prosječne vrijednosti narudžbe (AOV) sa svojih web stranica.

L’Oréal također koristi Service Cloud za konsolidaciju podataka o brendovima i kanalima, kao što su SMS, chat i e-pošta, u jedan prikaz svakog potrošača. Sa jedne kontrolne table, agenti mogu izvući istoriju usluga i kupovine potrošača, pregledati status njihovih narudžbi, pa čak i vidjeti ažuriranja aktivnosti u realnom vremenu. Ovo ne samo da pruža neprimetnije iskustvo za klijente koji traže pomoć, već je i iskustvo zaposlenih bolje.

“Service Cloud skraćuje vrijeme obrade predmeta jer agenti ne moraju da se bore sa toliko različitih sistema,” rekao je Dubey. „Ovo nam omogućava da se bolje brinemo za naše potrošače, a samim tim i dovedemo do većeg zadovoljstva potrošača.” Kao rezultat toga, rezultati zadovoljstva agenata su porasli za 70%.

Povezujući svoje podatke o kupcima, koristeći snagu AI i ujedinjujući svoje timove sa Salesforceom, L’Oréal može svojim milionima kupaca pružiti ultrapersonalizirana iskustva potrošača na globalnoj razini.

Po čemu je Salesforce najpoznatiji?

Salesforce je najpoznatiji kao prva kompanija koja je postavila poslovni softver u oblak. Kompanije više ne bi morale da instaliraju skupu i prilagođenu kompjutersku infrastrukturu. I od tada gradimo na tome kako bismo postali svjetski #1 AI CRM .

Danas nastavljamo da inoviramo ono za šta je CRM sposoban sa generativnom veštačkom inteligencijom, podacima u realnom vremenu i najboljim CRM-om u klasi kako bismo pomogli kompanijama da se povežu sa svojim klijentima na nove i bolje načine.

Kao kompanija, radimo mnogo više od stvaranja odličnih proizvoda. Vjerujemo da su naš najveći resurs naše vrijednosti i da velike i male kompanije mogu koristiti svoje platforme za promjene kako bi izgradile bolju budućnost.

Činimo sve što možemo da se izborimo sa trenutnom klimatskom krizom, krizom povjerenja i krizom nejednakosti. Od kada smo počeli 1999. godine, veliki naglasak smo stavili na podršku globalnom okruženju . Pokrenuli smo Net Zero Cloud i stojimo iza napora od 1 bilion stabala da pokrenemo globalni pokret za pošumljavanje.

Kompanije mogu stvoriti okruženje dobrodošlice za sve zaposlene tražeći raznolikost i inkluzivnost nastave. Imamo modul jednakosti na poslu na našoj platformi za online učenje Trailhead sa više informacija. Također imamo obuku o tome kako izgraditi etičke i inkluzivne proizvode kojima može pristupiti svako . To je dio pokreta za izgradnju tehnologije s namjerom.

Uz to, naš filantropski model 1-1-1 znači da smo donirali više od 240 miliona dolara u grantovima, doprinijeli 3,5 miliona sati društvenog rada i obezbijedili donacije proizvoda za više od 39.000 neprofitnih i obrazovnih institucija od početka. Više o našim filantropskim naporima možete saznati ovdje.

Zašto je Salesforce opsjednut kupcima?

Salesforce je oduvijek bio opsjednut kupcima, zbog čega je uspjeh kupaca jedna od naših osnovnih vrijednosti. Sa očekivanjima kupaca većim nego ikad, preduzeća ne mogu biti uspješna bez stavljanja klijenta u centar svog poslovanja. Svaka kompanija mora biti kompanija klijent.

Nevjerovatnih 80% kupaca kaže da je iskustvo koje kompanija pruža jednako važno kao i njeni proizvodi i usluge, prema Salesforceovom izvještaju o stanju povezanih kupaca . To znači da se ne radi samo o tome šta nudite kupcima, već i kada, gdje, zašto i kako do njih dolazite.

Današnji kupci žele vjerovati da od vas dobijaju ono što im treba, kada i gdje im je potrebno. Žele da iskustva budu bez napora i lojalni su brendovima na koje mogu računati. Salesforceova povezana korisnička iskustva pomažu vam da izgradite to povjerenje i lojalnost.

Saznajte više o snazi ​​CRM-a, AI, podataka i povjerenja

Sada znate da Salesforce kreira alate i rješenja zasnovane na CRM-u za kompanije svih oblika i veličina. Kao #1 AI CRM, Salesforce daje vašim timovima centraliziranu lokaciju za pohranjivanje, praćenje i upravljanje informacijama o klijentima. Fokusiramo se na uspjeh naših kupaca kako biste mogli izgraditi jake, trajne odnose sa svojim klijentima. Vođeni našim osnovnim vrijednostima — povjerenjem, uspjehom kupaca, inovacijama, jednakošću i održivošću — spajamo snagu CRM + AI + podataka na jednoj pouzdanoj platformi.

Saznajte više o tome kako vaša kompanija može iskoristiti snagu CRM-a, AI, podataka i povjerenja za postizanje uspjeha i rasta. Saznajte koja rješenja Salesforcea odgovaraju vašem poslovanju pomoću našeg Finder -a i nastavite svoje učenje uz ove resurse:

Podaci + AI + CRM: Brzi pregled  — Otkrijte kako podaci + AI + CRM + povjerenje rade zajedno kako bi poboljšali svoje poslovanje.

Izgradite svoju pismenost podataka — naučite da tumačite, istražujete i efikasno komunicirate sa podacima.

Povećajte produktivnost uz Salesforce — Naučite vještine koje su vam potrebne za povećanje efikasnosti i uspjeh u vašoj kompaniji sada.

Jody Farrar 28 februar 2024