Kako pokrenuti maloprodajno poslovanje na mreži u 2022.: 9 osnovnih koraka

Pokretanje online poslovanja može izgledati zastrašujući zadatak, ali u stvarnosti nikada nije bilo lakše. Postoje neki odlični alati koji preskaču aspekt kodiranja i još mnogo integracija za problematična područja kao što su pristupnici plaćanja.

Problem je u tome što tako mali broj nadobudnih preduzetnika zna koliko je to lako. Stoga ćemo vam dati da zavirite iza zavjese da vidite tajne iza svih uspješnih online trgovina. Uz kombinaciju solidnih poslovnih alata i znanja, možete početi čak i iz svoje spavaće sobe.

Naučite sve o svojoj industriji kao da vam život ovisi o tome

Kažu da najbolji autori pišu o onome što znaju, a isto važi i za pokretanje online maloprodajnog biznisa . Ono što kažemo je: ako ste specijalistički dizajner, malo je vjerovatno da je posao prodaje složenih auto komponenti prirodan izbor. Radite u industriji u kojoj ste strastveni jer će vam vratiti dividende kada postanu teška vremena i treba vam malo inspiracije.

Jedan od najočitijih zadataka kada se razmišlja o pokretanju maloprodajnog poslovanja na mreži je istraživanje tržišta. Sada imate industriju koju volite, počnite učiti sve o njoj. Blogovi i video serije daju dubinsko razumijevanje kako svaka industrija funkcionira. Oni otkrivaju demografiju vaših kupaca, uobičajene bolne tačke i ono što već postoji za rješavanje problema.

Nakon što steknete široku sliku, sljedeći koraci u pokretanju maloprodajnog poslovanja na mreži uključuju detaljan pregled vaših konkurenata. Pročitajte njihove priče o uspjehu, identificirajte njihove jedinstvene prodajne točke i pozovite ih tajnog kupca da procijene njihovu korisničku uslugu. Uz detaljna istraživanja konkurencije, postepeno ćete početi uočavati praznine na tržištu koje vaše poslovanje može iskoristiti.

Razumite svoje klijente: šta žele?

Intrinzično povezano sa vašim istraživanjem tržišta je otkrivanje šta vašim kupcima nedostaje i šta im je potrebno. Uspjeh bilo kojeg poslovanja u konačnici zavisi od toga koliko dobro kompanija reagira na bolne tačke svojih kupaca, tako da kada razmišljate o tome kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži, detaljno istraživanje je jednostavno neophodno.

Potrebe vaših kupaca će informisati ne samo o proizvodima koje prodajete, već io sadržaju koji proizvodite za svoju web stranicu i društvene mreže. Otkrivanjem vrućih pitanja i pronalaženjem odgovora na njih možete kreirati relevantan sadržaj koji gradi povjerenje i kod novih i kod postojećih potencijalnih klijenata.

Jedna od najčešćih tehnika za rješavanje potreba kupaca je kreiranje ličnosti kupaca za svaku vašu demografsku kategoriju. Istražite i uključite detalje kao što su godine, spol, interesovanja, ponašanje i još mnogo toga. Sa ovim informacijama možete izgraditi maloprodajni posao na mreži koji će privući pravu publiku. Svaki korak naprijed koji napravite, možete pitati šta bi vaši kupci mislili o tome, i prilagodite svoj pristup prema potrebi.

Analizirajte svoj proizvod do detalja

Kada se pitate kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži, lako je zaboraviti važnost samog proizvoda. Vaši kupci će brzo nanjušiti nekvalitetan proizvod i vjerovatno će svima u dometu reći o svom iskustvu. Stoga je budno praćenje razvoja vašeg proizvoda najvažnije.

Sada kada znate u kakvom je stanju vaša industrija i šta vaši kupci žele, vrijeme je da se odlučite na pojedinosti. Točke koje treba uzeti u obzir pri odabiru proizvoda za prodaju uključuju:

  • Postoji li aktivna potražnja?
  • Postoji li niša na tržištu koju možete popuniti?
  • Koliko su kupci spremni da plate?
  • Možete li nabaviti materijale i prodati ih uz profit?

Da biste krenuli dalje, razmotrite varijante, kao što su boja, veličine i kvalitet, i popunite svoj inventar svim dostupnim opcijama. Vaše ličnosti kupca mogu ovdje biti u mogućnosti da informišu o vašim odlukama. Žele li vrhunske materijale ili su zadovoljni nečim jeftinim i veselim?

Postavite lanac snabjdevanja sa pouzdanim dobavljačima

Sada kada imate svoje ideje o proizvodima i znate kome prodajete, sljedeći korak u pokretanju maloprodajnog poslovanja na mreži je organiziranje logistike. Kasne isporuke ili višak zaliha mogu biti katastrofalni za online poslovanje, pa je od suštinskog značaja da ispravite svoje dobavljače.

Malo je vjerovatno da ćete, kada izgradite maloprodajni biznis na mreži, moći pokriti svaki korak proizvodnje i prodaje. Stoga, kada razgovarate sa dobavljačima, morate dogovoriti troškove i vrijeme prije pokretanja trgovine. Bez čvrstog procesa, vaš poslovni plan će patiti, što znači da je ulaganje malo vjerovatno.

Mnoge web stranice za e-trgovinu su u sretnoj poziciji da mogu prodavati direktno iz tvornice. Ovo smanjuje troškove kao što su skladištenje i rukovanje. Ako ne, moraćete da organizujete različite faze lanca snabdevanja kako biste garantovali ugovore o nivou usluge.

Pročistite svoj brend: to je identitet vaše kompanije

Jedan od ključnih koraka za pokretanje online maloprodajnog poslovanja je kreiranje vašeg identiteta kroz brendiranje.

Ali zašto je brend toliko važan?

Brend je vaša vizit karta. To je nešto što osigurava nivo kvaliteta i što je ličnost vaše kompanije koja govori vašim klijentima. Nijedan vodič za pokretanje online maloprodajnog biznisa nije potpun bez brendiranja, a toliko je važno da dobro finansirani startupi često angažuju stručnjake za brendiranje da ih upute u pravom smjeru.

Međutim, stručnjaci su često premašili budžet za mala preduzeća , pa provedite vrijeme sa svojim timom kako biste kreirali tekstualne i vizuelne materijale uključujući:

  • Ime brenda
  • Vaša vizija i misija
  • Vaša priča o brendu
  • Logo
  • Vaše omiljene šeme boja i fontovi

Često zaboravljeni savjet o tome kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži je provjeriti dostupnost vašeg imena. Prije nego što odaberete naziv domene i društvene mreže, provjerite nije li ih već preuzela druga tvrtka. Slično, razmislite o tome kako će vaša tržišta gledati na ime. Možete li to lako izgovoriti? Da li to znači nešto uvredljivo na drugom jeziku?

Napišite efikasan poslovni plan

Vaš poslovni plan treba da sadrži i dugoročni plan. Hoće li vaša kompanija biti održiva ili je vjerovatno da će to biti jednokratna ludnica koja nestaje nakon nekoliko mjeseci? Usluge pretplate dobar su znak održivih poslovnih planova jer prodaju artikle koje je potrebno često obnavljati.

Plan za pokretanje online maloprodajnog biznisa treba da uključuje:

  • Vaša organizacija i menadžment
  • Kako se kompanija finansira
  • Vaša analiza tržišta
  • Opisi proizvoda
  • Reklamni planovi
  • Dugoročni i kratkoročni KPI i projekcije

Iako se poslovni planovi često koriste za traženje ulaganja, isplati se napraviti plan čak i ako je vaša sredstva već osigurana. Služi kao putokaz za mjerenje uspjeha i na kraju je vaš vlastiti vodič za pokretanje online maloprodajnog poslovanja.

Postavite svoju web stranicu: javno lice vaše trgovine

Vaša web stranica je prednja strana vaše trgovine, tako da kada razmišljate o tome kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži, ne možete ga ostaviti pozadi.

Započnite svoje putovanje s programom za izradu web stranica koji vam omogućava da prilagodite svoju web stranicu tako da odražava vaš brend. Razmislite o svojim proizvodima i postavite strukturu svoje stranice. Počnite sa ukupnim zaglavljima koji bi trebali ocrtati kategorije vaših proizvoda, prije nego što se suzite na određene stavke. Većina graditelja web stranica također vam omogućava da postavite vlastito ime domene, što je važan korak u stvaranju profesionalnog izgleda.

Vaša stranica za e-trgovinu neće raditi bez funkcije plaćanja, a ovo može biti ozbiljno zastrašujuće ako niste stručnjak. Ali pomoć je pri ruci! Najbolji graditelji web stranica omogućit će vam da integrirate sistem plaćanja koji vama odgovara. Idealan način plaćanja razlikuje se od zemlje do zemlje, a uz malo istraživanja, brzo ćete pronaći najprikladniji za svoju web stranicu. Sve dok je vaš sistem plaćanja prepoznatljiv, efikasan i siguran, na putu ste do pobjednika.

Među koracima za pokretanje online maloprodajnog poslovanja koji oduzimaju najviše vremena je kreiranje autoritativnog sadržaja. Iako nije direktno uključen u proces prodaje, odličan video i pisani sadržaj služe kao put od društvenih medija ili pretraživača do vaše web stranice. Kreiranjem vodiča s uputama i pružanjem informacija relevantnih za industriju, gradite autoritet u svom području što dovodi do toga da vam kupci vjeruju. Ne zaboravite optimizirati svoj sadržaj za SEO kako biste se pojavili visoko na ljestvici pretraživača za svoje ključne riječi.

Pročitaj sve o tome! Tržite svoj posao

Nema smisla učiti kako započeti online maloprodajni biznis ako niko ne sazna ko ste. Marketing je ključni dio pokretanja vašeg poslovanja i zahtijeva mnogo planiranja.

S vašim prethodnim istraživanjem vašeg proizvoda, znat ćete sve najbolje karakteristike o njemu, što ozbiljno pomaže kada je u pitanju pisanje ubojite kopije. Uporedite svoj proizvod ili uslugu koja ide uz njega sa svojim konkurentima i uskoro ćete pronaći glavne prodajne tačke koje želite da dovedete do kuće. Zatim kombinirajte svoj primjerak s nekim privlačnim slikama i steknite izgled i osjećaj za svoj brend.

Zatim dolazi zadatak iznošenja vaše poruke. Kada pokrećete posao, malo je vjerovatno da imate ogromnu bazu podataka kontakata, ali marketing online maloprodajnog poslovanja postao je mnogo lakši s društvenim medijima — besplatnim alatom gdje možete doći do miliona. Ispravite te hashtagove i redovno ih postavljajte i možda ćete otkriti da vam broj pratilaca počinje rasti.

Kada dobijete njihovu pažnju, pošaljite ih na svoje sjajne odredišne ​​stranice. Čak i ako ne izvršite prodaju odmah, možete prilagoditi obrasce za prikupljanje njihovih podataka i napraviti mailing listu u svom menadžeru za odnose s kupcima. Bilo da se radi o mjesečnim biltenima ili spontanim ponudama, email marketing je siguran način da probudite uspavane potencijalne klijente i privučete ih ponudama i promocijama.

Ne čekajte kasnije za analitiku

Analitika nije samo za velike multinacionalne kompanije. Kada razmišljate o tome kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži, počnite koristiti analitiku od samog početka. Ne želite da se godinu dana kasnije nađete u želji da imate zapise o svojim prvim koracima. Stoga, integrirajte sva područja vašeg poslovanja s analitičkim alatima i pustite algoritme da obave posao dok se vi koncentrišete na kreativne zadatke.

Možete uočiti trendove kao što su najbolja vremena za prodaju i napraviti predviđanja o budućnosti. Slično, CRM analitika vam daje vrijedan uvid u vašu bazu klijenata. Uz najbolje alate, možete izvući izvještaje u realnom vremenu pritiskom na dugme. Ovo vam štedi gomilu vremena za ulaganje u druga područja, dok dobijate pouzdane činjenice i brojke o vašem učinku.

Sa svojim izvještajima možete pratiti napredak tokom vremena i identificirati svoje prednosti i slabosti. Svi ovi podaci se zatim mogu sastaviti kako bi vam pomogli da prilagodite svoj pristup i poboljšate svoj učinak.

 

Ali prije nego što razmislite o tome kako pokrenuti maloprodajni posao na mreži, važno je imati odgovarajuće alate. Srećom, možete se opremiti sa svim aplikacijama koje su vam potrebne za online poslovanje na jednoj zgodnoj platformi.

Bitrix24 već čini pozadinski rad lakim za više od 10.000.000 organizacija. Dolazi sa programom za izradu web stranica, CRM-om, marketinškim alatima, analitikom i svime ostalim što vam je potrebno za vođenje vaše trgovine.

Dakle, umjesto da žonglirate s čitavim nizom različitih aplikacija i nespretno ih integrirate, prijavite se za besplatnu probnu verziju s Bitrix24 i otkrijte kako na jednostavan način izgraditi maloprodajno poslovanje na mreži.

FAQ


Šta mi je potrebno za pokretanje maloprodajnog poslovanja na mreži?

Poduzetnicima koji započinju maloprodajni posao na mreži potrebno je sljedeće:

  • Dubinsko istraživanje tržišta
  • Pouzdani dobavljači i saradnici
  • Solidan identitet brenda
  • Odličan poslovni plan
  • Moderna, responzivna web stranica
  • Alati potrebni za postizanje svih prethodnih poena

Šta trebam uključiti u poslovni plan online maloprodaje?

Bilo da ste solo preduzetnik ili mali tim, vaš poslovni plan maloprodaje na mreži treba da sadrži:

  • Pregled ko, šta i zašto vaše kompanije
  • Plan održivog finansiranja Opis kako se uklapate na tržište Početni plan inventara
  • Planovi za reklamne kampanje
  • Čvrsti KPI, SLA i predviđeni rast

Leave a Reply