CRM (Customer Relationship Management) je klasa softvera koji pruža strukturu i koherentnost u upravljanju poslovnim kontaktima i potencijalnim kontaktima.
Dakle, kako početi koristiti CRM u Bitrix24?
Postavite svoj CRM
Kako je svaka kompanija drugačija, prvo morate konfigurisati Bitrix24 CRM kako bi vaša kompanija mogla iskoristiti svoj puni potencijal.
Kliknite CRM > Više > Postavke . Iz padajuće liste odaberite odjeljak:
- CRM postavke : Ovdje možete pristupiti svim općim postavkama za rad sa CRM-om.
- Podaci o mojoj kompaniji : Dodajte podatke o vašoj kompaniji da sastavite i odobrite dokumente, vodite poslovnu korespondenciju i koristite ih za naplatu.
Saznajte kako dodati podatke o vašoj kompaniji u ovom članku .
- Dozvole za pristup : U ovom odeljku možete ograničiti ili odobriti pristup zaposlenima CRM entitetima, kao i proizvodima i skladištima.
- CRM.Payment : Omogućite poseban alat za prihvatanje plaćanja u formi ponude putem posebnih sistema povezanih na Bitrix24.
Više o tome pročitajte u članku .
- Pametna automatizacija procesa : Iz ovog odjeljka možete kreirati pametne procese i prilagoditi ovaj CRM entitet prema vašim potrebama.
Saznajte više o pametnim procesima u članku .
Dodajte potencijalne klijente
Lid je CRM objekat koji sadrži informacije (broj telefona, e-mail, web stranica) o osobi ili kompaniji koja ima potencijal da postane kupac. Vodič je početak procesa; stoga, informacije sadržane u potencijalnom klijentu mogu doći sa vizit karte prikupljene na konferenciji, web stranice kompanije ili telefonskog poziva koji dolazi u odjel prodaje.
Postoji nekoliko načina za dodavanje potencijalnih klijenata:
- Dodajte ih ručno
- Uvoz potencijalnih klijenata
- Koristite CRM obrasce i widget za web stranicu
- Dolazni mejlovi i pozivi
Svaki potencijalni klijent je potencijalni klijent, tako da je neophodno efikasno raditi s njim.
Proces obrade potencijalnog klijenta
Glavni cilj obrade potencijalnog klijenta je pretvoriti ga u kontakt, kompaniju ili posao. To se može postići korištenjem različitih sredstava komunikacije: sastanaka, poziva i e-pošte. Sva istorija komunikacije se čuva u CRM-u.
Kliknite Complete lead i odaberite jednu od opcija.
Proces rukovanja potencijalnim klijentima je završen i vrijeme je da počnemo raditi sa novim CRM entitetima povezanim sa ovim potencijalnim klijentom.
Slika ispod pokazuje da svi ovi entiteti imaju nešto zajedničko: aktivnosti, pozive, sastanke i e-poštu.
Planirajte aktivnosti
Aktivnosti kombinuju sve radnje na CRM entitetima, kao što su pozivi, zadaci, sastanci, e-poruke itd.
Kliknite CRM > Više > Aktivnosti da vidite svoje trenutne aktivnosti.
Takođe, možete videti brojače u drugim CRM sekcijama. Ovi brojači su napravljeni da vas podsjećaju na aktivnosti koje zahtijevaju vašu pažnju.
Pogledaj historiju
Historiju interakcije sa klijentom možete pogledati pod CRM > Više > Istorija .
Svaki CRM entitet (potencijal, kontakt, kompanija, posao) ima obrazac u kojem možete pogledati informacije, istoriju komunikacije i planirane aktivnosti.
Ovdje također možete dodati komentare ili planirati nove aktivnosti.
Radni dogovori
Dogovor je CRM entitet koji sadrži interakciju sa kontaktom ili kompanijom o mogućoj transakciji. Kontakt ili Kompanija mogu imati bilo koji broj povezanih poslova.
Kada kreirate novu ponudu, možete joj dodati proizvode u posebnoj kartici. Otvorite Proizvodi > kliknite Dodaj novi proizvod ili Odaberi proizvod iz kataloga.
Kada zatvorite posao, morate odabrati rezultat za njegovo zatvaranje.
Izrada izvještaja
Analiza prodaje važan je dio rasta vašeg poslovanja.
Razvijte prodajni lijevak za procjenu učinka vaše kompanije. Idite na CRM > Analitika > Prodajni tok .
Grafikon prikazuje broj poslova u svakoj fazi.
Za dublju analizu idite na CRM > Analitika > Izvještaji .
U ovom dijelu možete pronaći izvještaje za sve ključne indikatore i detaljne statistike.