CRM (Customer Relationship Management) je klasa softvera koji pruža strukturu i koherentnost u upravljanju poslovnim kontaktima i potencijalnim kontaktima.

Dakle, kako početi koristiti CRM u Bitrix24?

Postavite svoj CRM

Kako je svaka kompanija drugačija, prvo morate konfigurisati Bitrix24 CRM kako bi vaša kompanija mogla iskoristiti svoj puni potencijal.

Kliknite CRM > Više > Postavke . Iz padajuće liste odaberite odjeljak:

CRM postavke

 

Dodajte potencijalne klijente

Lid je CRM objekat koji sadrži informacije (broj telefona, e-mail, web stranica) o osobi ili kompaniji koja ima potencijal da postane kupac. Vodič je početak procesa; stoga, informacije sadržane u potencijalnom klijentu mogu doći sa vizit karte prikupljene na konferenciji, web stranice kompanije ili telefonskog poziva koji dolazi u odjel prodaje.

Postoji nekoliko načina za dodavanje potencijalnih klijenata:

  • Dodajte ih ručno
  • Uvoz potencijalnih klijenata
  • Koristite CRM obrasce i widget za web stranicu
  • Dolazni mejlovi i pozivi

Svaki potencijalni klijent je potencijalni klijent, tako da je neophodno efikasno raditi s njim.

Više o potencijalnim klijentima pročitajte u članku – Rad s lidom u CRM-u .

 

Proces obrade potencijalnog klijenta

Glavni cilj obrade potencijalnog klijenta je pretvoriti ga u kontakt, kompaniju ili posao. To se može postići korištenjem različitih sredstava komunikacije: sastanaka, poziva i e-pošte. Sva istorija komunikacije se čuva u CRM-u.

Kliknite Complete lead i odaberite jednu od opcija.

Kompletan trag

Proces rukovanja potencijalnim klijentima je završen i vrijeme je da počnemo raditi sa novim CRM entitetima povezanim sa ovim potencijalnim klijentom.

Slika ispod pokazuje da svi ovi entiteti imaju nešto zajedničko: aktivnosti, pozive, sastanke i e-poštu.

Povezani entiteti

 

Planirajte aktivnosti

Aktivnosti kombinuju sve radnje na CRM entitetima, kao što su pozivi, zadaci, sastanci, e-poruke itd.

Kliknite CRM > Više > Aktivnosti da vidite svoje trenutne aktivnosti.

CRM aktivnosti

Takođe, možete videti brojače u drugim CRM sekcijama. Ovi brojači su napravljeni da vas podsjećaju na aktivnosti koje zahtijevaju vašu pažnju.

CRM Counters
Više informacija o aktivnostima i brojačima aktivnosti potražite u CRM-u.

 

Pogledaj historiju

Historiju interakcije sa klijentom možete pogledati pod CRM > Više > Istorija .

CRM istorija

Svaki CRM entitet (potencijal, kontakt, kompanija, posao) ima obrazac u kojem možete pogledati informacije, istoriju komunikacije i planirane aktivnosti.

Vremenska linija

Ovdje također možete dodati komentare ili planirati nove aktivnosti.

Aktivnost ili komentar
Više o tome pročitajte u članku – Istorija CRM-a .

 

Radni dogovori

Dogovor je CRM entitet koji sadrži interakciju sa kontaktom ili kompanijom o mogućoj transakciji. Kontakt ili Kompanija mogu imati bilo koji broj povezanih poslova.

Kada kreirate novu ponudu, možete joj dodati proizvode u posebnoj kartici. Otvorite Proizvodi > kliknite Dodaj novi proizvod ili Odaberi proizvod iz kataloga.

Proizvodi
Pročitajte više u članku – Dodajte proizvode u obrazac za ponudu, ponudu ili procjenu .

Kada zatvorite posao, morate odabrati rezultat za njegovo zatvaranje.

Zatvori posao

 

Izrada izvještaja

Analiza prodaje važan je dio rasta vašeg poslovanja.

Razvijte prodajni lijevak za procjenu učinka vaše kompanije. Idite na CRM > Analitika > Prodajni tok .

Sales Funnel

Grafikon prikazuje broj poslova u svakoj fazi.

Za dublju analizu idite na CRM > Analitika > Izvještaji .

Deal reports

U ovom dijelu možete pronaći izvještaje za sve ključne indikatore i detaljne statistike.

Leave a Reply