Kako funkcionira marketing učinka: 9 alata koje možete koristiti
Mnoge kompanije koriste programe za zaposlene kao način da privuku pojedince i stvore osjećaj angažmana među svojim trenutnim zaposlenima. Ovi programi ohrabruju zaposlene da upućuju kandidate na otvaranje radnih mjesta, što može dovesti do dobrog kulturnog uklapanja i veće stope zadržavanja. U zamjenu za njihov trud, zaposlenici su često nagrađeni novčanim bonusima ili drugim poticajima, motivirajući ih da učestvuju u procesu.
Ovaj koncept je sličan marketingu učinka, gdje trgovci postavljaju ciljeve ili ključne indikatore učinka (KPI) i nagrađuju partnere ili pojedince na osnovu postizanja tih ciljeva. Marketing performansi se fokusira na rezultate kao što su povećanje konverzija, potencijalnih klijenata u prodaji ili druge željene radnje. Plaćanjem za rezultate, oglašivači mogu osigurati da se njihovi marketinški budžeti efikasno raspodijele i daju veći povrat ulaganja (ROI).Kako funkcioniše marketing učinka: Da bi kreirali strategiju marketinga učinka, preduzeća prvo moraju jasno definisati svoje ciljeve. Bilo da se radi o povećanju prodaje, sticanju kupaca ili povećanju svijesti o brendu, postavljanje ostvarivih ciljeva je ključno. Nakon postavljanja ovih ciljeva postaje ključno odabrati prave partnere ili kanale. To može uključivati ​​udruživanje s influenserima, izdavačima ili drugim online platformama koje imaju vezu sa željenom publikom i mogu generirati interakciju.Učinkovitost marketinga učinka uvelike ovisi o praćenju i pripisivanju konverzija uključenim partnerima. Koristeći alate za praćenje i softver, preduzeća osiguravaju da doprinos svakog partnera bude propisno priznat i nagrađen. Ovi alati nude podatke i uvide u realnom vremenu koji osnažuju trgovce da procijene učinak kampanje, optimiziraju strategije i donose odluke na temelju podataka. Pređimo direktno na temu i saznajte kako će ova ponuda dobro doći vašoj kompaniji.

Šta je marketing performansi?

Marketinška strategija performansi fokusira se na postizanje rezultata, što je razlikuje od reklamnih kampanja koje ne nude garanciju povrata ulaganja. Sa performansnim marketingom, oglašivači plaćaju samo kada se ostvare određeni ciljevi, kao što je kupovina ili popunjavanje obrasca na odredišnoj stranici. Važno je naglasiti da se iskusni kupci medija mogu suočiti s izazovima ako postoji nepovezanost između kampanje i ciljane publike.

Affiliate marketing je jedan od oblika marketinga performansi. Trebali biste znati da se provizije zarađuju nakon svake prodaje ili ciljane konverzije. U isto vrijeme, performansni marketing seže dalje od affiliate marketinga.

Stoga ne propustite ovu priliku gdje možete optimizirati svoje marketinške probleme i uspostaviti standarde učinka. Hajde da pogledamo različite metode koje imaju za cilj poboljšanje ukupnog učinka kompanije i kako funkcioniše marketing performansi.

Različite vrste marketinga performansi

Kada je riječ o vašim kampanjama, postoje partneri za marketing performansi i kanali koje biste trebali uzeti u obzir pri izvođenju marketinga performansi:

  1. Affiliate marketing: Ovo uključuje partnera koji koristi kod ili vezu za promoviranje ponude oglašivača svojoj publici. Bivaju plaćeni na osnovu konverzija praćenih putem njihove veze.
  2. Influencer marketing: Brendovi surađuju s kreatorima i influencerima koji promoviraju svoje ponude svojoj publici, potičući ih na akciju.
  3. Plaćeno oglašavanje: Preduzeća se udružuju s izdavačima kako bi prikazala oglase (npr. na web stranicama) i nadoknadila izdavačima za radnje kao što su klikovi, kupovine izvršene nakon klika ili broj pojavljivanja na kojima se oglas prikazuje.
  4. Marketing na pretraživačima (SEM): Oglašivači prikazuju oglase u rezultatima pretraživanja za termine koji se odnose na njihovo poslovanje i plaćaju izdavaču kada se klikne na njihov oglas.
  5. Nativno oglašavanje: Oglašivači kreiraju oglase koji se neprimjetno uklapaju s kanalima na kojima se pojavljuju, nadoknađujući podružnice ili utjecajne osobe na temelju postizanja ciljeva konverzije.
  6. Marketing na društvenim mrežama: Kreatori i influenceri se oglašavaju na platformama društvenih medija u ime partnera.

Kako funkcionira marketing učinka?

Prvo definirajte svoje ciljeve

Kada je riječ o marketinškim kampanjama, ključno je imati na umu ciljeve. Šta ciljate da postignete? Kako kreirati marketinšku strategiju performansi? To može biti podizanje svijesti o brendu, povećanje prodaje, za liniju proizvoda, generiranje potencijalnih klijenata ili nešto sasvim drugo. Na primjer, ako je vaš fokus na privlačenju potencijalnih klijenata, možete postaviti marketinški cilj učinka sticanja 500 potencijalnih klijenata. Nakon što definirate svoje ciljeve, možete odabrati izdavača ili partnera koji vam najviše odgovara da ih postignete. Također morate znati kako mjeriti učinak marketinga.

Drugo, identificirajte svoje partnere

Pronalaženje pravog izdavača ili partnera zahtijeva istraživanje jer je to ključni korak u motiviranju ljudi da preduzmu akciju. Danas su influenceri stekli popularnost kao partneri zbog veze povjerenja koju dijele sa svojom publikom. Influencer može biti YouTuber koji uključuje partnersku vezu u opis svog videa ili bloger koji dodaje povratnu vezu na vašu odredišnu stranicu unutar svog pisanog sadržaja. Kada identifikujete svog partnera ili željeni kanal, možete uspostaviti i strukturu plaćanja. Zamislite situaciju u kojoj se odlučite za marketing na pretraživačima; možete razviti program sa Google sistemom plaćanja na osnovu prikaza ili klikova. Istovremeno, uz partnerstvo sa uticajnim ljudima, vi biste odredili uslove plaćanja i iznos kada ste postigli željene ciljeve.

Treće, generirajte i dodijelite ID-ove

Zato idemo dalje i shvatimo kako kreirati marketinšku strategiju učinka! Trebali biste pripremiti različite veze za praćenje ili URL-ove s kodovima. Ovaj korak je zaista vrlo važan, jer vam omogućava da precizno pripišete sve radnje svom partneru ili izdavaču koristeći kod, URL ili UTM parametar. Da budemo iskreni, mnogi pojedinci se odlučuju za automatske sisteme praćenja kako bi osigurali dodjelu konverzija. Sve manje njih to ručno rješava.

Alati koje možete koristiti u softveru za digitalni marketing

1. PartnerStack

Cijena: Kontaktirajte za cijenu.

Ako upravljate SaaS kompanijom i zainteresirani ste za izgradnju partnerskog programa, stručnjaci preporučuju da razmotrite PartnerStack. To je jedan od vrhunskih marketinških softvera.

Zašto je to korisno?

PartnerStack nudi mogućnost odabira iz mreže partnera ili regrutiranja željenih partnera. Oni pružaju prilagođeni automatizirani proces uključivanja partnera kako bi bez napora dijelili resurse za obuku. Osim toga, njihova funkcija praćenja kampanje vam omogućava da steknete uvid u metriku učinka i u skladu s tim započnete plaćanja.

2. LeadDyno

Cijena: 50 USD mjesečno (početno), 130 USD mjesečno (plus), naprednije cijene za preduzeća s više od 15.000 jedinstvenih posjetitelja web stranice mjesečno.

LeadDyno pruža brendovima alate za razvoj affiliate programa koji efektivno usklađuje nagrade sa vašim željenim radnjama. To je još jedna dobra opcija iz jednog od vrhunskih marketinških softvera.

Zašto je to korisno?

Uspostavlja veze, kodove ili dodjeljuje URL-ove svakom partneru i koristi pridruženu kontrolnu ploču kako bi jamčio pripisivanje konverzija. Kroji strukturu plaćanja prema vašim metrikama i bez napora šalje uplate.

3. Partnerize

Cijena: Kontaktirajte za cijenu

Partnerize pruža korisničku kontrolnu tablu koja pojednostavljuje upravljanje partnerima. To je jedan od vrhunskih marketinških softvera.

Zašto je to korisno?

Kreira mrežu partnera po pozivu u softveru za marketing performansi. Primajte automatske prijedloge partnera od njihove široke partnerske mreže.

Dobijte pristup ažuriranim podacima o kampanji kako biste efikasno pratili učinak partnera.

Prilagodite strukture komisija za partnere. Pojednostavite proces plaćanja i nagrađivanja putem automatizacije.

4. AnyTrack.io

Cijena: 2 sedmice besplatnog probnog perioda; 50 USD mjesečno (osnovno), 150 USD mjesečno (lično), 300 USD mjesečno (napredno)

Korištenje AnyTrack-a čini prijavu atribucije lakim.

Zašto je to korisno?

Jednostavno dodijelite oznaku svakom od svojih partnera i AnyTrack će automatski pratiti, pripisati i sinhronizirati vaše konverzije u softveru za marketing performansi.

Steknite uvid, praćenjem svakog angažmana i prodaje kako biste bolje razumjeli učinak.

Također možete neprimjetno integrirati svoju prilagođenu pridruženu mrežu radi funkcionalnosti.

5. Everflow

Cijena: 750 USD mjesečno (osnovni plan), kontaktirajte za prilagođene cijene

To je jedan od vrhunskih marketinških softvera. Everflow ima za cilj da pojednostavi upravljanje partnerstvima i osigura da postignete željene rezultate.

Zašto je to korisno?

Programeri su kreirali platformu za upotrebljivost korisnika, koja im omogućava da dovedu partnere bez napornog rada. Takođe pomaže u efikasnom rukovanju partnerstvima razumijevanjem kako mjeriti marketing učinka.

Korisnici imaju priliku svaki dan pratiti svaku preporuku i potencijalnu ponudu. I osigurajte pripisivanje događaja konverzije svakom partneru u isto vrijeme.

Lako je dizajnirati sistem isplate; kompenzuje partnere za vaše potrebe i ciljeve. Ali treba imati na umu da rad sa podružnicama ponekad može biti prilično izazovan. Kada su u pitanju situacije u kojima trebate upravljati linkovima, to je jedna od najtežih stvari u ovoj oblasti, ali možete koristiti posebne alate da pojednostavite svoj rad u softveru za marketing performansi.

6. Impact

Cijena: Kontaktirajte za cijenu

Impact alat pojednostavljuje proces formiranja partnerstva počevši od prvog kontakta do konačnog plaćanja.

Zašto je to korisno?

Koncept je sličan marketingu performansi, gdje trgovci postavljaju cilj koji se odnosi na konverzije i daju poticaje pojedincima ili partnerima koji pomažu u postizanju tih konverzija.

7. Refersion

Cijena: 90 USD mjesečno (početni), 200 USD mjesečno (profesionalno), prilagođene cijene su dostupne za veće planove

Ovo je još jedna korisna opcija iz jednog od najboljih marketinških softvera. Refersion je stekao popularnost kao platforma za praćenje partnera koja pruža preduzećima alate koji su im potrebni za upravljanje i proširenje svojih partnerskih programa.

Zašto je to korisno?

Lako pratite prodaju i konverzije afilijacije pomoću parametara praćenja.

Kontrolna tabla prilagođena korisniku omogućava podružnicama da paze na svoj učinak, provizije i plaćanja.

Dobijte analitiku i izvještaje za mjerenje učinka marketinga, uspjeha vaših kampanja i identifikaciju partnera koji rade.

8. Post Affiliate Pro

Cijena: 98 USD mjesečno (Pro plan), 198 USD mjesečno (Ultimate plan), prilagođene cijene dostupne za Enterprise plan

Post Affiliate Pro je softver dizajniran za praćenje aktivnosti partnera, pružajući mnoštvo alata i funkcionalnosti za efikasno upravljanje i mjerenje učinka marketinga i inicijativa pridruženog marketinga.

Zašto je to korisno?

Platforma se neprimjetno integrira sa platformama za e-trgovinu i aplikacijama trećih strana, što vam olakšava povezivanje i upravljanje vašim poslovanjem. Oni takođe nude podršku za digitalni marketing na nivou, omogućavajući vam da kreirate zamršene pridružene strukture i nivoe nagrađivanja koji odgovaraju vašim potrebama. Sa njihovom funkcijom praćenja kupona za generator pridruženih veza i prilagodljivim opcijama provizije, možete efikasno upravljati svojim kampanjama i maksimizirati njihovu učinkovitost.

9. ClickMeter

Cijena: 30 USD mjesečno (srednji), 100 USD mjesečno (veliki), 350 USD mjesečno (X-Large)

ClickMeter je platforma za praćenje pridruženih aktivnosti i upravljanje vezama koja vam omogućava praćenje, upoređivanje i optimizaciju svih vaših digitalnih marketinških veza, s jedne lokacije.

Zašto je to korisno?

Imate priliku da generišete posebne veze. Pomaže u praćenju klikova, konverzija i drugih važnih marketinških detalja o performansama. Lako je dobiti izvještaje i analitiku u realnom vremenu, a koristeći rezultate koje dobijete, zaista je moguće pogledati kako vaše kampanje rade.

Iskoristite prednosti geografskog ciljanja i funkcija rotacije linkova kako biste efikasno upravljali svojim vezama i ciljanom publikom i omogućili vam da poboljšate funkcije svog marketinškog softvera na ovaj način. Omogućava vam da efikasno upravljate i optimizujete svoje partnerske programe. Također, možete pratiti konverzije i postići rezultate s affiliate kampanjama.

Zaključimo

Marketing performansi je strategija sa fokusom na postignute rezultate. Za razliku od reklamnih kampanja, oglašivači plaćaju samo za akcije ili ciljeve koji su uspješno ostvareni. Ovaj pristup donosi nivo odgovornosti i efikasnosti. Unutar marketinga performansi postoji podskup koji se zove affiliate marketing, gdje partneri promoviraju proizvode ili usluge oglašivača i primaju naknadu na osnovu konverzija koje generiraju.

Svaka osoba koja je vezana za ovu oblast treba da zna da performansni marketing prevazilazi affiliate marketing. Obuhvaća mnogo različitih kanala, uključujući marketing utjecaja, plaćeni marketing, marketing na pretraživačima (SEM), nativno oglašavanje i marketing na društvenim mrežama. Svaki od ovih kanala predstavlja osnovne mogućnosti za efikasno dosezanje i interakciju sa ciljnom publikom.

Za uspostavljanje strategije marketinga performansi, kompanije moraju jasno ocrtati svoje potrebe i ciljeve. Dakle, to može biti sve što želite, od povećanja prodaje, povećanja vidljivosti brenda ili generiranja potencijalnih kupaca. Ključna karakteristika kampanje je postavljanje mjerljivih ciljeva. Sljedeći korak uključuje pronalaženje partnera ili kanala kroz istraživanje koje može i hoće imati odjek kod vaše ciljne publike.

Da biste precizno pripisali konverzije partnerima, neophodno je koristiti alate za praćenje i softver unutar marketinga performansi. Ovi alati omogućavaju preduzećima da pažljivo prate učinak kampanje, efikasno upravljaju partnerstvima i optimizuju marketinške napore koristeći podatke u realnom vremenu i vrijedne uvide.

Leave a Reply