Kako automatizirati svoje poslovanje na mreži bez žrtvovanja personalizacije

Sadržaj

 


Automatizacija se brine o mnogim poslovima koji se ponavljaju, oslobađajući vrijeme i resurse za ulaganja u druga područja poslovanja. Štedi im vrijeme i zarađuje novac. A ko to ne želi?

Međutim, postoji opasnost da automatizacija dolazi na račun personalizacije koja je tako ključna za izgradnju odnosa i lojalnosti na današnjem izuzetno konkurentnom globalnom tržištu.

Ovaj članak razmatra vrijednost automatizacije i kako vaše poslovanje može osigurati da pokloni koje donosi jednom rukom ne budu oduzeti drugom.

Balans između automatizacije i personalizacije za današnje kompanije i njihove klijente

S toliko posla koji se sada odvija na mreži, kupci očekuju brzu i efikasnu uslugu. Ako ga ne možete obezbijediti, možete biti sigurni da će pronaći drugu kompaniju koja može.

Automatizacijom određenih zadataka, kao što su upravljanje odnosima s kupcima (CRM), obrada narudžbi i upravljanje zalihama, preduzeća mogu ubrzati svoje poslovanje i smanjiti rizik od grešaka – obezbjeđujući ovu prijeko potrebnu brzinu i efikasnost. Automatizacija također omogućava preduzećima da povećaju svoje poslovanje bez vremena i troškova zapošljavanja dodatnog osoblja.

Ali danas kupci očekuju i personalizirano iskustvo; gdje kompanije prilagođavaju svoje interakcije i ponude kako bi zadovoljile svoje individualne potrebe i preferencije. Kompanije koje se ovdje istaknu imat će koristi od povećanog zadovoljstva i lojalnosti kupaca; a time i povećani prihodi.

Izazov za online poslovanje je pronaći načine za automatizaciju svojih operacija bez žrtvovanja personalizacije. Ovo zahtijeva pažljivu ravnotežu između automatizacije i ljudskog dodira. Na primjer, korištenje CRM automatizacije za slanje personaliziranih kampanja e-pošte ili chatbotova za pružanje brze i efikasne korisničke podrške daje kupcu najbolje iz oba svijeta.

Koristeći automatizaciju na strateški način, oni mogu povećati svoju efikasnost, bez žrtvovanja svojih napora za personalizaciju.

Važnost personalizacije

Personalizacija je proces prilagođavanja proizvoda, usluge ili iskustva prema specifičnim potrebama i preferencijama pojedinca. U kontekstu online poslovanja, personalizacija uključuje korištenje podataka o klijentima za stvaranje prilagođenog iskustva za svakog kupca.

Ovo je iskustvo u kojem kupci uživaju i sve više očekuju.

Srećom, ovo zadovoljstvo je dvosmjerna ulica. Kada kupci osjećaju da preduzeće razumije njihove potrebe i preferencije, vjerojatnije je da će se upustiti u posao, ostati lojalni i ponoviti kupovinu.

Personalizirana kampanja putem e-pošte s preporukama zasnovanim na historiji kupovina kupca može povećati angažman i ponovljene kupovine. Slično tome, personalizirani mehanizam za preporuke proizvoda može pomoći kupcima da pronađu proizvode relevantne za njihove potrebe, povećavajući vjerovatnoću prodaje.

Ovi dodiri ne samo da pokazuju vašem klijentu da ih razumijete i cijenite, već i povećavaju prihod.

Personalizacija takođe može pomoći preduzećima da se istaknu od konkurencije, jer pokazuje njihovu posvećenost pružanju superiornog korisničkog iskustva. Iskustvo i zadovoljstvo kupaca idu ruku pod ruku sa zadržavanjem i lojalnošću kupaca. Personalizacija je veliki pokretač u ovom procesu; činjenica koja se ne gubi na mnogim najvećim svjetskim brendovima.

Amazon koristi podatke o kupcima kako bi stvorio personalizirano iskustvo kupovine, uključujući preporuke proizvoda i rezultate pretraživanja.

Netflix ga koristi za kreiranje personaliziranih preporuka za filmove i TV emisije.

Kupci danas sve više očekuju ovo personalizirano korisničko iskustvo. Izazov za moderno poslovanje je kako im to najbolje pružiti – a počinje razumijevanjem ko su oni.

Razumijevanje vaših kupaca

Kako biste personalizirali svoje poslovanje na mreži i pružili vrhunsko korisničko iskustvo, bitno je razumjeti potrebe i preferencije svojih kupaca.

Prikupljanjem i analizom podataka o klijentima, preduzeća mogu steći vrijedne uvide u ponašanje, preferencije i bolne točke svojih kupaca. Ovo može dati informaciju za napore personalizacije, poboljšati cjelokupno korisničko iskustvo i pomoći vam da identificirate nove mogućnosti za rast i inovacije.

Automatizacija također ima ulogu ovdje.

 

Načini prikupljanja podataka o klijentima radi informisanja o naporima personalizacije

Postoji mnogo načina za prikupljanje podataka o klijentima, uključujući analitiku web stranice, ankete kupaca, praćenje društvenih medija i povratne informacije kupaca.

  • Analitika web stranice pruža uvid u to kako klijenti stupaju u interakciju s vašom web lokacijom, koje stranice su najpopularnije i gdje kupci odlaze u toku prodaje.
  • Ankete kupaca pružaju direktne povratne informacije o potrebama i preferencijama kupaca.
  • Praćenje društvenih medija pomaže preduzećima da budu u toku sa mišljenjem kupaca i povratnim informacijama.
  • Povratne informacije kupaca prikupljene putem e-maila, telefona ili interakcija s podrškom putem chata mogu pomoći u donošenju poslovnih odluka.

 

Korištenje ovih podataka za personalizaciju korisnika

Automatizacija se može koristiti za pomoć u prikupljanju ovih informacija, a zatim ih koristiti za informiranje o vašim naporima za personalizaciju.

Podaci o klijentima mogu se koristiti za automatizaciju određenih zadataka, na primjer. Personalizirane e-mail kampanje mogu se automatski slati kupcima, potaknute njihovim ponašanjem (kao što je e-poruka dobrodošlice nakon registracije) ili prilagođene preporuke proizvoda na osnovu prethodnih kupovina.

Ovi podaci se također mogu koristiti za automatizaciju interakcija korisničke podrške, putem chatbotova ili automatiziranih odgovora e-poštom itd. U ovom slučaju, automatizacija može pomoći preduzećima da poboljšaju efikasnost I istovremeno pružaju personaliziranije korisničko iskustvo.

Koristeći podatke o klijentima za informiranje napora personalizacije i automatizaciju određenih zadataka, kompanije mogu poboljšati i cjelokupno korisničko iskustvo i vlastiti krajnji rezultat.

 

Automatizacija prodaje i marketinga

Iako automatizacija može biti moćan alat za pojednostavljenje procesa prodaje i marketinga, važno je osigurati da personalizacija i dalje bude središnji dio ovih napora.

Kompanije mogu da ugrade personalizaciju u automatizovanu prodaju i marketing koristeći podatke o klijentima, kao što su istorija kupovine, ponašanje prilikom pregledanja i demografske informacije. Kompanije mogu povećati angažman i poboljšati stope konverzije koristeći ove podatke za prilagođavanje prodaje i marketinga specifičnim potrebama i preferencijama svakog kupca.

Postoji mnogo načina za automatizaciju prodaje i marketinških napora uz održavanje ove personalizacije, uključujući:

  • Korištenje alata za automatizaciju CRM-a za personalizaciju email kampanja.
  • Izrada personaliziranih odredišnih stranica za različite segmente kupaca.
  • Korištenje chatbotova sa umjetnom inteligencijom za pružanje personalizirane korisničke podrške.

Automatizacija može biti moćan alat za pojednostavljenje procesa prodaje i marketinga, pomažući preduzećima da uštede vrijeme i resurse uz povećanje efikasnosti i prihoda. Međutim, važno je osigurati da personalizacija ne trpi kao posljedicu.

Ako se uradi ispravno, koristit će ne samo angažmanu kupaca, već i stopama konverzije.

 

Odabir pravih alata za automatizaciju

Kada je u pitanju automatizacija vašeg online poslovanja, odabir pravih alata za automatizaciju je ključan. Pravi alati mogu vam pomoći da uštedite vrijeme i resurse uz poboljšanje efikasnosti i produktivnosti; pogrešni mogu dovesti do frustracije, rasipanja resursa i čak niže produktivnosti. Jedna veličina ne radi za Levi’s, a ne radi ni ovdje! Važno je pažljivo razmotriti svoje potrebe, birajući najbolje alate za vaše poslovanje.

Faktori koje treba uzeti u obzir pri odabiru alata za automatizaciju

Izbor za korištenje automatizacije je jednostavan; ono što je izazovnije je odabrati pravi alat za vas. Ovo su faktori koje morate uzeti u obzir:

  1. Jednostavnost upotrebe: U idealnom slučaju, želite odabrati alate koji su intuitivni i laki za korištenje, tako da možete početi brzo i bez strmog učenja.
  2. Integracija sa postojećim sistemima: Ako imate postojeće sisteme, kao što je upravljanje odnosima sa klijentima (CRM) ili platforma za marketing putem e-pošte, potrebni su vam alati za automatizaciju koji se mogu neprimetno integrisati sa tim sistemima.
  3. Skalabilnost: Potrebni su vam alati koji mogu rasti zajedno s vašim poslovanjem, bez značajnih troškova.
  4. Podrška: Također želite odabrati alate s dobrom podrškom ako naiđete na bilo kakve probleme ili vam je potrebna pomoć za početak.

Postoji mnogo alata za automatizaciju dostupnih za različite aspekte online poslovanja.

  • Automatizacija e-mail marketinga vam omogućava da automatizirate email kampanje, segmentirate svoju publiku i pratite metriku angažmana.
  • Generiranje potencijalnih klijenata i upravljanje odnosima s klijentima omogućavaju vam da upravljate podacima o klijentima, pratite potencijalne klijente i automatizirate određene zadatke, kao što su kampanje za njegovanje potencijalnih kupaca.
  • Alati za automatizaciju društvenih medija omogućavaju vam da zakažete objave, pratite metriku angažmana i upravljate višestrukim računima društvenih medija s jedne kontrolne ploče.
  • Ostali alati vam omogućavaju da automatizujete radne tokove između različitih aplikacija i usluga, da sarađujete sa drugim članovima tima i automatizujete zadatke, kao što su upravljanje zalihama i obrada narudžbi.

Odabir pravih alata za automatizaciju (i dobavljača) ključan je za najefikasnije automatiziranje vašeg online poslovanja.

Balansiranje automatizacije i personalizacije

Evo nekoliko savjeta kako biste bili sigurni da ćete postići finu ravnotežu između automatizacije i personalizacije:

  1. Definirajte svoje ciljeve: prije automatizacije bilo kojeg aspekta vašeg poslovanja, važno je definirati svoje ciljeve. Šta želite postići automatizacijom? Definiranjem svojih ciljeva možete bolje razumjeti kada koristiti automatizaciju, a kada dati prioritet personalizaciji.
  2. Identifikujte oblasti za automatizaciju: Kada definišete svoje ciljeve, identifikujte oblasti u kojima vam automatizacija može pomoći da postignete te ciljeve. Na primjer, možda želite automatizirati generiranje potencijalnih klijenata, marketing putem e-pošte, HR ili korisničku podršku. Automatizacijom ovih zadataka možete osloboditi vrijeme da se fokusirate na napore personalizacije negdje drugdje.
  3. Personalizirajte tamo gdje je važno: dok automatizacija može biti korisna za određene zadatke, personalizacija je ključna za izgradnju odnosa s kupcima i lojalnosti. Stoga je važno personalizirati tamo gdje je to važno. Na primjer, možda ćete htjeti personalizirati svoje marketinške kampanje putem e-pošte, interakcije sa korisničkom službom ili preporuke proizvoda. Personalizacijom ovih aspekata vašeg poslovanja, možete potaknuti čvršće odnose sa svojim klijentima koji osvajaju njihovo povjerenje i lojalnost.
  4. Koristite podatke za informiranje o personalizaciji: Da biste efikasno personalizirali, morate razumjeti potrebe i preferencije svojih kupaca. Koristite podatke iz interakcija s kupcima, anketa i društvenih medija kako biste informirali svoje napore. Može vam pomoći da svoje poruke i ponude prilagodite specifičnim potrebama vaših kupaca.

Može biti teška ravnoteža za postizanje, ali definiranjem vaših ciljeva, identificiranjem područja za automatizaciju, personalizacijom tamo gdje je to važno i korištenjem podataka za informiranje o personalizaciji, možete maksimizirati potencijal automatizacije, istovremeno osiguravajući da to ne dolazi na štetu personalizacija kupaca.

Završna misao

Iskustvo kupaca postalo je ključna razlika u žestokom modernom tržištu, a kompanije to moraju imati na umu dok teže ka povećanju efikasnosti koje im nudi automatizacija.

Balansirajući ovo dvoje, preduzeća mogu da pojednostave procese, uštede vreme i izgrade jače odnose sa klijentima.

Bitrix24 je više od najmoćnijeg CRM alata na svijetu (iako smo i na taj dio prilično ponosni).

Pored mogućnosti da automatski generirate, upravljate i pretvarate svoje potencijalne klijente, možete automatizirati svoje radne tokove, upravljati svojim projektima i komunikacijama, pratiti sve interakcije s klijentima i prikupljati marketinške podatke koji se mogu primijeniti.

Vlad Kovaskiy

Leave a Reply