IoT i CRM

IoT i CRM: bolje zajedno 

IoT je povezivanje uređaja putem interneta, dok je CRM prikupljanje podataka o kupcima putem data mininga sa svrhom pružanja korisnog uvida u ponašanje kupaca u marketinške i prodajne svrhe. Budući da znamo da su za CRM potrebni podaci, kombinacija sa IoT-om je savršena kombinacija. IoT uređaji će prikupljati informacije i slati ih u CRM sistem, gdje će se analizirati i koristiti za unapređenje procesa. Uz osnaživanje IoT-a, CRM pomaže u upravljanju odnosima s klijentima i olakšava postizanje cilja organizacije.

Prihvatanje talasa promjena

Sa kanalima distribucije i prodajnim modelima koji se mijenjaju, proizvođači prepoznaju važnost izgradnje odnosa sa svojim kupcima. Kao rezultat toga, oni ulažu u CRM sisteme kako bi pojednostavili komunikaciju s klijentima, upravljali prodajnim teritorijama, analizirali podatke o prodaji i omogućili cijeloj organizaciji da servisira kupca pod uslovima klijenta.

Pojava IoT-a stvara nove mogućnosti za inkorporaciju ove tehnologije sa CRM-om u proizvodnom sektoru. Uređaji koji podržavaju IoT prikupljaju ogromne količine podataka iz različitih izvora, uključujući mašine, senzore i sisteme lanca snabdevanja. Integracijom ovih podataka sa svojim CRM-om, proizvođači stječu vrijedne uvide u ponašanje i preferencije kupaca i omogućavaju trgovcima i prodavcima da donesu bolje informisane odluke o razvoju proizvoda, marketinškim strategijama i prodajnim mogućnostima.

Upotreba hibridnih prodajnih modela, koji kombinuju i online i offline kanale, te miješanje unutarnje prodaje s prodajom na terenu, sve je zastupljenija u proizvodnom sektoru. CRM-ovi mogu pružiti ključne alate za upravljanje ovim kanalima omnikanalnom komunikacijom i osigurati korisničko iskustvo bez trenja (CX) na svim dodirnim tačkama.

Približite se svom klijentu uz IoT CRM strategiju

IoT revolucija je stvorila priliku bez presedana za proizvođače da uspostave dublje veze sa svojim kupcima. Integracijom IoT podataka u svoje CRM sisteme, proizvođači mogu pružiti vrijedne uvide svojim trgovcima, prodavcima i uslugama o tome kako se njihovi proizvodi koriste, omogućavajući im da pruže personaliziraniju i proaktivniju korisničku podršku.

Na primjer, proizvođači mogu koristiti IoT podatke za praćenje performansi svojih proizvoda u realnom vremenu, identificirajući potencijalne probleme prije nego što postanu kritični. Proaktivnim obraćanjem kupcima s prijedlozima za održavanje ili ažuriranjima proizvoda, proizvođači mogu pokazati svoju posvećenost uspjehu kupaca i izgraditi dugotrajne odnose.

Osim toga, IoT podaci mogu pomoći prodavačima i trgovcima proizvođača da identifikuju potencijalne prilike za dodatnu ili unakrsnu prodaju, na osnovu obrazaca korištenja i preferencija kupaca. Naoružani ovim informacijama, prodajni timovi mogu pristupiti kupcima sa ciljanim ponudama za koje je veća vjerovatnoća da će odjeknuti i dovesti do povećanja prihoda.

 

SugarCRM-ov infrastrukturni partner, Amazon Web Services, ima opsežan skup alata za prikupljanje i analizu tokova IoT informacija i za isporuku podataka CRM sistemima kao što je Sugar. Kombinovana moćna jednostavnost SugarCRM-a i Amazon Web Services (AWS) otključava brzi put do ne samo omnikanalnog odgovora već i angažmana zasnovanih na AI. Zajedno, kompanije mogu:

  • Kontrolišite, analizirajte i optimizujte marketinške aktivnosti u realnom vremenu.
  • Iskoristite vrijedne AWS komponente neprimjetno unutar Sugar Solutions kako biste pružili pametnija i brža korisnička iskustva.
  • Omogućite proaktivnu korisničku uslugu s dinamičnim, personaliziranim iskustvima na kanalima koje vaši klijenti preferiraju.
  • Obezbedite najsavremenije računarske usluge koje prevazilaze osnovni hosting, kao što su mašinsko učenje, višekanalni i računarski resursi bez servera.

Christian Wettre

Leave a Reply