ZohoCRM nastavlja da redefiniše način na koji ljudi i preduzeća komuniciraju, premošćujući jaz između korisnika i ubrzavajući isporuku usluga. Na primjer, dani kada je tehnička pomoć zahtijevala posjetu na licu mjesta su davno prošli. Zoho Assist podrška na daljinu otvorila je novu eru efikasnosti i pogodnosti, a mogućnost pružanja daljinske podrške s mobilnih uređaja je najnovija promjena igre.
Bez obzira da li ste tehnološki upućeni pojedinac koji rješava probleme s uređajem člana porodice ili ste profesionalni tehničar koji podržava poslovne operacije, moć mobilne daljinske podrške je neosporna.

  • Pristupačnost bez presedana  

Mogućnost pristupa i kontrole udaljenih sistema direktno sa pametnog telefona ili tableta osigurava da podrška nije ograničena na četiri zida kancelarije. Ova fleksibilnost bez presedana omogućava brzo vreme odziva kako bi se povećala produktivnost i smanjilo vreme zastoja.

  • Rješavanje problema na mobilnom uređaju

Stručnjaci za podršku sada mogu koristiti svoje mobilne uređaje za pregled ekrana, navigaciju kroz aplikacije i rješavanje problema s bilo kojeg mjesta. Ovo ne samo da ubrzava proces rješavanja tehničkih problema, već također omogućava praktičnije i interaktivnije iskustvo podrške.

  • Poboljšano korisničko iskustvo  

Za kompanije koje nude korisničku podršku, mobilna daljinska podrška doprinosi zadovoljstvu korisnika. Snažna kombinacija brzog rješavanja problema i pogodnosti daljinske pomoći može ojačati lojalnost kupaca i doprinijeti poboljšanom imidžu brenda.

  • Efikasan multitasking

Mobilni uređaji omogućavaju profesionalcima za podršku da efikasno obavljaju više zadataka. Sa mogućnošću rukovanja zadacima daljinske podrške sa telefona ili tableta, tehničari mogu odmah riješiti probleme bez vezanja za stol. Ova povećana fleksibilnost podržava efikasno upravljanje vremenom i čini timove za podršku osjetljivijim na potrebe korisnika.

  • Vizuelna dijagnostika mobilnim kamerama visoke definicije 

Mnogi mobilni uređaji opremljeni su visokokvalitetnim kamerama. Koristeći ovu funkciju, profesionalci za podršku mogu izvršiti vizuelnu dijagnostiku upućivanjem korisnika da dijele slike ili video zapise o problemima vezanim za hardver. Ova vizualna pomoć značajno poboljšava preciznost rješavanja problema i ubrzava identifikaciju problema.

  • Prihvatanje revolucije mobilne podrške

Pružanje daljinske podrške pomoću mobilnih uređaja revolucionira način na koji kompanije pristupaju tehničkoj pomoći. Pogodnost, fleksibilnost i tehničke mogućnosti koje pružaju ovi alati učinit će ih sve nezamjenjivijim. Dok se krećemo kroz izazove i prihvatamo mogućnosti, evolucija mobilne daljinske podrške postavljena je tako da tehničku pomoć učini dostupnijom i efikasnijom nego ikada prije.