7 prednosti korištenja CRM softvera za turističke agencije

Sadržaj

Prednosti korištenja CRM softvera za turističke agencije:

  1. Pojednostavljena interna produktivnost
  2. Jedna centralna baza podataka u oblaku
  3. Ciljane, personalizirane prodajne inicijative
  4. Efikasne, informirane marketinške kampanje
  5. Poboljšano zadržavanje klijenata
  6. Odlična usluga za korisnike
  7. Analitika učinka za poboljšanje svakog aspekta vašeg poslovanja

FAQ


Imate problema s praćenjem planova putovanja svih vaših klijenata? Zvuči kao da morate isprobati CRM softver za turističke agencije.

Mnogi turistički agenti svoj posao vide kao jednostavnu igru ​​brojeva, gdje je prodaja putovanja jedini cilj. Drugi su prihvatili da će ih CRM softver turističkih agencija održavati organiziranim, ali ga ne koriste u punom potencijalu.

Daleko više od baze podataka o kupcima , možete poboljšati sva područja svog poslovanja automatizacijom toka posla, mjerljivim vodovima, personaliziranijim odnosima s kupcima i uvidima u marketing i prodaju. A to je upravo ono što ćemo pokriti u naših 7 prednosti korištenja CRM softvera za turističke agencije.

Pojednostavljena interna produktivnost

Bilo da radite na poslovnom putovanju ili u turizmu , efikasnost iza kulisa je najvažnija. Između promjena u posljednjem trenutku i masivnog saobraćaja koji ostvarujete u vršnim trenucima putovanja, morate biti na lopti da ponudite najbolju uslugu.

Kako onda CRM softver za turističke agencije može povećati vašu produktivnost?

Pa, u izolaciji, nije velika količina. Ali CRM-ovi poput Bitrix24 koji dolaze s izvornim alatima za upravljanje projektima idealan su način da organizirate i poboljšate svoje interne napore.

Predlošci toka posla za svako odjeljenje pomažu vašim timovima da standardiziraju procese, uklanjajući sva nagađanja, a da pritom ostaju usklađeni pokrivajući svaki proces koji vam je potreban. Na primjer, u vrijeme špica neposredno prije ljeta, možete opremiti svoj tim s tokovom posla koji je spreman za implementaciju pritiskom na dugme. Možete provjeriti dodatnu raspoloživost, stupiti u kontakt sa svim relevantnim stranama i potvrditi sve uplate i rezervacije bez ikakvog gubitka.

Automatizacija radi u tandemu sa vašim radnim procesima. Umjesto da trčite po uredu i provjeravate da li je jedan zadatak obavljen prije dodjeljivanja sljedećeg, možete koristiti ovisnosti. U praksi, jedan član tima potvrđuje završetak, što pokreće CRM softver vaše turističke agencije da automatski dodjeljuje sljedeći korak.

Ovo vam omogućava da se odmaknete od stresnog mikroupravljanja i umjesto toga pratite napredak i pratite samo kada otkrijete problem. A to otkrivanje ne može biti jednostavnije. Možete konfigurirati softver za upravljanje projektima da pošalje obavještenje kada zadatak dođe do krajnjeg roka. Sa svim ušteđenim vremenom kroz vaše radne tokove i automatizaciju, možete reagovati u realnom vremenu kako biste intervenirali i popunili sve praznine prije nego što izazovete grudvu snijega i pretvorite se u izgubljene poslove.

Jedna centralna baza podataka u oblaku

Udaljeni timovi dobijaju istu kontrolnu tablu, iste informacije, ista obaveštenja… dobijate sliku. Ovo vam daje slobodu za sve vrste radnih formata. Dakle, bez obzira da li želite multinacionalni tim razbacan po cijelom svijetu, ili jednostavno da poboljšate zadržavanje osoblja nudeći hibridni rad, morate dobiti te informacije u oblaku.

Sinhronizirano u realnom vremenu, nikada se nećete morati oslanjati na ručni unos podataka na više lokacija, što ubrzava vašu cjelokupnu operaciju. Štaviše, turističke agencije imaju jedinstvenu potrebu za istovremenim ažuriranjima kako bi se izbjegle nenamjerne duple rezervacije.

I to je sigurno. Najbolji CRM softver za turističke agencije dolazi sa više nivoa sigurnosti. Uz sigurnosne kopije podataka, autorizaciju u dva koraka i blokatore zlonamjernog softvera, zaštita podataka je što je moguće bliža pouzdanoj. Sve što je potrebno vašem timu je pristup internetu i odgovarajući uređaj. CRM softver je često podjednako pogodan za desktop računare, pretraživače ili mobilne uređaje . Ovo omogućava vašem timu da prima ažuriranja, odgovara na zahtjeve i potpisuje izvještaje sa vašeg dlana.

Ali kako se sve ovo odnosi na vas i vaše kupce?

Mogućnost zarona u specijalizirani CRM za putničke agente znači da vaš tim može prikupiti sve informacije koje su im potrebne o bilo kojem klijentu – sve u trenutku. Umjesto da se oslanjate na svoje pamćenje za informacije o klijentu, dobijate evidenciju o svim njihovim interakcijama i preferencijama, tako da ste uvijek spremni odgovoriti.

Ciljane, personalizirane prodajne inicijative

S teškim CRM softverom za turističke agencije, možete segmentirati sve svoje klijente u kategorije po mjeri. Ovo je odlično za ciljane prodajne napore, a ne za guranje opšteg pristupa koji odgovara svima.

Kao što smo ranije spomenuli, automatizacija je ključni dio poboljšanja produktivnosti, a nije ništa drugačije kada su u pitanju tokovi prodaje. Od generiranja potencijalnih kupaca do ponovne prodaje, možete implementirati automatizaciju koja će vam pomoći da ciljate put vašeg klijenta.

Uzmite prilagodljive obrasce za stvaranje potencijalnih kupaca. S poljima koja korisnicima omogućavaju da odaberu svoje top destinacije za putovanja ili da odaberu preferencije za porodične, homoseksualne ili avanturističke praznike, vaši novi potencijalni klijenti će se automatski sortirati u idealnu kategoriju prije nego što možete trepnuti.

Sljedeći korak je prilagođavanje automatiziranog marketinga putem e-pošte kako biste potaknuli vaše potencijalne klijente prema prodaji. Profesionalni CRM sistem za turističke agencije znači da možete kombinovati masovni marketing sa ličnim dodirom, prilagođavajući svaku komunikaciju informacijama koje su prvobitno dostavljene kroz njihov prvi kontakt obrazac.

Što se tiče sadržaja vaše e-pošte, možete razgovarati sa svojim listama kontakata za poslovna putovanja profesionalnijim glasom, a istovremeno inspirirati turiste aspirativnim jezikom. I ne morate samo da pretpostavljate šta će se javiti vašim kupcima. Isprobajte A/B testiranje da poboljšate svoju strategiju tokom vremena i pratite klikove, vrijeme čitanja i ponude kako biste izmjerili svoj napredak.

Efikasne, informirane marketinške kampanje

Jednom kada počnete raditi kao turistički agent, jedan od najboljih resursa za razumijevanje vaših klijenata je… vaši klijenti! Kreiranje obrasca za povratne informacije traje bukvalno nekoliko minuta i može vam pomoći da upakujete CRM softver za turističke agencije s vrijednim podacima koji vam mogu reći gdje tražiti nove klijente i ostvariti mnogo bolji ROI na svoje marketinške napore.

Imate novu registraciju? Pošaljite im ping obrazac za povratne informacije da vidite ko su, gdje su vas pronašli i šta žele od vas. Kupci su se upravo vratili sa odmora? Pitajte ih šta im se svidjelo u vezi s tim i kako biste mogli poboljšati svoju uslugu. Ovi jednostavni obrasci imaju izvornu integraciju s vašim CRM-om za turističke agencije i automatski ih popunjavaju kako ih vaši klijenti popunjavaju.

Nakon što dobijete izvodljivu količinu povratnih informacija, izvucite filtrirane izvještaje koji upućuju na demografiju s onim čime su zadovoljni ili traže, i oblikujte svoje marketinške kampanje oko toga.

Ne samo da ćete veliki iznos svog budžeta usmjeriti na trendove za koje znate da će funkcionirati, već ćete uštedjeti mnogo stresa za svoje kreativne timove. Umjesto da dajete neodređeni sažetak, možete precizno odrediti bolne točke svoje mete kako bi vaš tim mogao oblikovati svoje napore oko podataka koji se mogu primijeniti.

Poboljšano zadržavanje klijenata

Doći će vrijeme kada ćete morati pružiti individualnu pomoć u prodaji. Na primjer, pred kraj vašeg prodajnog procesa, često morate razjasniti sva pitanja i prenijeti povjerenje na svoje klijente kako biste osigurali posao. Ovo je potencijalna situacija u kojoj će profesionalizam i prijateljski odnos igrati važnu ulogu.

Naravno, CRM softver za turističke agencije ovdje je zaista na vašoj strani. Sa svim detaljima prijavljenim u svakoj prethodnoj diskusiji, možete se vratiti na prethodne razgovore kako bi se vaš klijent osjećao istinski cijenjenim. Ne moraju znati da ste upravo brzo pretražili njihovo ime i izvukli njihovu evidenciju!

Gledajući naprijed, godinu dana je dug period koji treba proći bez kontakta, i nije malo vjerovatno da će vaši klijenti zaboraviti na vas i vratiti se na Google kada rezervišu svoje sljedeće putovanje. Međutim, ako uspjeh kupaca učinite ključnim principom vašeg poslovanja, možete pružiti odlično iskustvo u kratkom roku i pratiti tokom cijele godine kako biste stvorili dugotrajnu vezu.

Mnoge kompanije koriste CRM za putničke agente kako bi stvorile klub lojalnosti, sa posebnim ponudama ili bodovnim sistemom za podsticanje buduće prodaje. Dvostruki efekat kluba lojalnosti je da zaradite ponovljene poslove od svojih trenutnih klijenata, dok stvarate osjećaj FOMO među budućim potencijalnim klijentima. Idite na društvene mreže kako biste stvorili hype u van sezone i osigurajte neke rane ponude od svojih najvjernijih kupaca.

Odlična usluga za korisnike

Korisnički servis je ključni aspekt turističkih agencija, a neuspjeh da se pravilno organizirate dovest će do mnogo više od nezadovoljnih klijenata. Ako se vaši putnici osjećaju napušteno, možete se oprostiti od bilo kojeg ponovnog posla i pozdraviti neke užasne online kritike.

Vaša korisnička služba počinje prije prodaje. Kada dođe do rasprave o tome šta vaš klijent želi, izvucite sve njihove prethodne rezervacije i interakcije kako biste dobili predstavu o igralištu u kojem igrate. Zatim se pobrinite da pružite kristalno jasne informacije i rutu prilagođen korisniku kako bi oni znali šta, gde i kada na njihovom putovanju.

Međutim, tokom putovanja CRM softver za turističke agencije zaista dolazi na svoje. Postavite svoje komunikacijske kanale tako da vas klijenti mogu kontaktirati kad god i gdje god da se nalaze. U idealnom slučaju, potreban vam je 24-satni kontakt centar dostupan na više jezika kako biste riješili sve poteškoće na najprikladniji mogući način.

Da biste olakšali svom timu, možete pregledati pozive i trenutne poruke, preusmjeravajući na pravog agenta koji će se nositi s njima. Ovo smanjuje opterećenje vašeg osoblja i pomaže vašim klijentima da pređu tačno na stvar, bez ponavljanja njihove priče i premještanja s odjela na odjel. Sa svim detaljima vašeg klijenta u oblaku, ko god se bavi njihovim upitom ili žalbom može pružiti personalizirano iskustvo koje može spasiti situaciju – i vašu reputaciju.

Analitika učinka za poboljšanje svakog aspekta vašeg poslovanja

Svaka kompanija koja zna kako da iskoristi analitiku već ima izrazitu prednost u odnosu na svoje konkurente. Bacajući pogled vođen podacima na put vašeg klijenta, možete koristiti analitiku u CRM softveru za turističke agencije da biste utvrdili gdje ste izvrsni i koje faze trebate precizirati.

Analitika vam pomaže da donesete pouzdane, informirane odluke o tome kako poboljšati sve, od stope klikanja na oglašavanje i odljeva kupaca do konverzije potencijalnih kupaca i povrata ulaganja. Sva ova manja prilagođavanja doprinose svestranoj izvrsnosti koja čini čuda za vašu reputaciju.

Za najbolje rezultate razmislite šta želite da izmjerite prije nego što postavite svoju analitiku. Na ovaj način možete prikupiti konzistentne podatke tokom najdužeg mogućeg vremenskog perioda. Svaki profesionalni standardni CRM-ovi će imati predvidljive metrike, kao što su vrijeme za dogovor i postotak završene prodaje.

Međutim, uz najbolji CRM softver za turističke agencije, možete prilagoditi analitička polja kako bi odgovarala onim specifičnim pogodnostima koje želite za svoj tim. Na primjer, pratite dodatke za putovanja koje su vaši agenti mogli dodatno prodati. Također možete filtrirati prema putničkom agentu i procijeniti svakog pojedinca na osnovu njegovih obavljenih poslova, vremena provedenog na svakom zadatku, gdje gube najviše potencijalnih klijenata i još mnogo toga.

Kao rezultat toga, umjesto da se oslanjate na svoj instinkt za poboljšanje performansi, možete preuzeti izvještaj jednim klikom na dugme i ponuditi pohvale i dodatnu obuku gdje je to potrebno. Uporedite učinak iz mjeseca u mjesec, iz kvartala u kvartal i iz godine u godinu i pogledajte kako vaši timovi napreduju.

Sigurni smo da vam je naših sedam prednosti korištenja CRM softvera za turističke agencije dalo mnogo hrane za razmišljanje. Ali gdje možete pronaći platformu koja se brine o vašoj bazi podataka kupaca, komunikacijskim kanalima, prodajnim kanalima i analitici na jednom mjestu?

Lako. Bitrix24 vam daje sve što vam je potrebno da sve ove pokretne dijelove nabavite na jednom mjestu. Dostupan na desktopu i mobilnom uređaju, to je nevjerovatno svestran alat koji će vas ostaviti da se zapitate kako ste ikada preživjeli bez njega.

Ako to zvuči kao nešto što vašoj turističkoj agenciji treba, prijavite se na Bitrix24 besplatno i vidite na šta mislimo.

FAQ


Koji je najbolji CRM sistem za turističke agencije?

Najbolji CRM za turističke agencije treba da uključuje sve, od prilagodljive baze podataka koja se može pretraživati ​​i naprednih komunikacijskih funkcija do internog upravljanja zadacima i analize učinka. Bitrix24 pokriva sve ovo i više, što ga čini idealnom platformom za turističke agencije.

Zašto je CRM važan u turističkoj industriji?

CRM softver je posebno važan u turističkoj industriji jer vam omogućava:

  • Bolje razumite svoje klijente.
  • Segmentirajte klijente i ciljajte ih jedinstveno.
  • Sinhronizirajte podatke međunarodno u oblaku.
  • Ponudite trenutnu, informisanu uslugu korisnicima.
  • Izgradite dugotrajne odnose sa klijentima.

 

Leave a Reply