Workforms i Canvas su samostalni proizvodi s vlastitim cijenama, ali se lijepo poklapaju sa širom platformom od ponedjeljka.

Dok druge softverske kompanije pokušavaju ponuditi One True App za upravljanje projektima, Monday.com se kreće u suprotnom smjeru.

Monday.com je upravo lansirao novu aplikaciju za izgradnju obrazaca pod nazivom Workforms  i aplikaciju za suradničku ploču pod nazivom Canvas . Iako se svaki od njih može integrirati s vodećim softverom za upravljanje projektima od ponedjeljka, oba su samostalni proizvodi sa vlastitim cijenama, razvojnim timovima i planovima puta.

Pristup je u suprotnosti sa rivalima kao što su Airtable i Asana, koji su se fokusirali na izgradnju monolitnih alata za upravljanje projektima sa sve širim nizom mogućnosti. To je takođe svojevrsni odgovor na moderne uređivače dokumenata kao što su Notion i Coda , koji su se postepeno pretvorili u alate sve u jednom za upravljanje projektima.

 

Eran Zinman, ko-izvršni direktor Monday.com-a, kaže da, nudeći različite alate za različite poslove, kompanija može poboljšati svaki proizvod i istovremeno privući kupce koji inače ne bi razmatrali softver kompanije.

“Činjenica da je svaki od njih nezavisan omogućit će nam da uđemo duboko u svaku od njih. . . i takođe zarobiti novu publiku”, kaže on.

CILJANA PUBLIKA

Monday.com je počeo sa obrascima i tablama jer i jedno i drugo dobija na popularnosti među preduzećima i ima smisla kao samostalni proizvodi. Zinman napominje da ljudi često na internetu traže nove načine za kreiranje obrazaca i tabli, tako da je to prilika da privuče korisnike koji još ne traže potpune alate za upravljanje projektima.

Uostalom, Monday.com ne nudi uvijek trenutno zadovoljstvo. Iako njegov niz interaktivnih grafikona, grafikona i nadzornih ploča može biti moćan, softver uključuje opsežan proces ugradnje, a pronalaženje najboljeg načina za njegovo korištenje može potrajati. Nove aplikacije su način da počnete s nečim jednostavnijim.

 

„Sada kada imamo ove jedinstvene, nezavisne alate, to samo pomaže pri ugradnji“, kaže Zinman. „Tačno znaš na šta ciljaš.”

Zinman također napominje da ponuda dvije aplikacije izvan Monday.com platforme ima neke tehnološke prednosti. U Canvasu, na primjer, tim je bio u mogućnosti da se fokusira na podršku do 100 saradnika pri glatkim 60 kadrova u sekundi. Nevezanost za osnovnu uslugu od ponedjeljka je to učinila lakšim.

 

„Mislim da to ne bi bilo moguće da ga izgradimo unutar platforme, jer imamo sva ta ograničenja korištenja naše postojeće tehnologije,“ kaže on.

Trenutno su obje nove aplikacije prilično osnovne. Workforms, na primjer, nudi samo četiri šablona, ​​naspram stotina koje nudi konkurent Typeform . Canvas pruža samo osnovni skup alata za crtanje linija, kutija i oblika; neke alternative, kao što je Miro , nude gotove šablone i širi spektar alata za crtanje, dok Figma Figjam table podržavaju grafikone i blokove koda.

Ali Roy Mann, drugi ko-izvršni direktor Monday.com, kaže da je kompanija posvećena poboljšanju proizvoda tokom vremena i naglašava da svaki tim ima potpunu autonomiju. Novi proizvodi su “kao startupovi u ponedjeljak”, kaže on. “Imaju sve što im je potrebno za odvojeno trčanje, brzo kretanje i poboljšanje.”

ZA SPAJANJE ILI RAZDVAJANJE

Čak i ako su na neki način nezavisni, oba proizvoda će se i dalje oslanjati na integraciju sa osnovnom platformom Monday.com – što kompanija naziva svojim “Work OS” – kako bi se istakli.

U Workforms-u, na primjer, korisnici mogu vidjeti odgovore obrasca u tabeli koju pokreće sam ponedjeljak, i mogu povući grafikon direktno u ponedjeljak za dalju saradnju. Korisnici također mogu povezati grafikone s alatima za automatizaciju od ponedjeljka – na primjer, za slanje obavještenja kada neko popuni novi unos obrasca. Dok je ponedjeljak dobar za ljude koji sami koriste Workforms i Canvas, Zinman vjeruje da će oni na kraju gravitirati ka široj platformi.

„Ljudi su često vrlo specifični u pogledu onoga što im je potrebno u početku, a vremenom žele više aspekata, koje će otkriti kroz sposobnost kretanja između različitih stvari koje nudimo,“ kaže Zinman.

 

Rezultirajuća strategija pomalo liči na Google i Microsoft, ali obrnuto. Ti tehnološki divovi proveli su godine stvarajući uspješne pakete alata za produktivnost, a sada pokušavaju učiniti da se osjećaju manje udaljeni jedni od drugih . Monday, u međuvremenu, počinje s monolitnim alatom za upravljanje projektima i grananjem na nove aplikacije. (U znak pažnje na mrežu aplikacija koja se pojavljuje na Googleovim web stranicama, Workforce i Canvas čak imaju ikonu u gornjem desnom kutu za prebacivanje između proizvoda kompanije.)

Dok su neki od konkurenata u Monday-u još uvijek fokusirani na jednu aplikaciju koja radi sve, Zinman tvrdi da to neće potrajati. Osim što navodi Microsoft i Google kao primjere, on ukazuje na Atlassian-koji je kupio Trello 2017. godine da dopuni svoje proizvode Jira, Confluence i Bitbucket-kao primjer kako će kompanije na kraju poželjeti da se razgranaju.

„Mislim da je to više faza“, kaže on o kompanijama koje nude samo jednu aplikaciju. “Vremenom, mislim da će više igrača koji će moći značajno rasti izgraditi potpuniji ekosistem.”

JARED  NEWMAN