HubSpot je platforma koja nudi HubSpot besplatni CRM plan i profesionalne module – Sales Hub, Marketing Hub, Customer Service, CMS i Operations Hub.

HubSpot CRM je besplatni cloud CRM servis najavljen u septembru 2014. tokom Inbound Conference. Prema web stranici dobavljača, osnovne CRM funkcije su dostupne u CRM Free planu.

Međutim, dobivanje raznih marketinških i prodajnih funkcija koštat će od 50 USD mjesečno (za 2 korisnika) do oko 4600 USD mjesečno (ograničenje od 10 korisnika i 10 000 marketinških kontakata) …ili više (ovisno o broju korisnika) .

HubSpot u osnovi radi sve što bi vam drugi softver (poput Bitrix24) omogućio, ali oni to rade na jednoj platformi. Oni su dijelom MailChimp, dijelom WordPress, dijelom SEO platforme kao što su Moz ili Ahrefs, sve su zaglavljene u jednom alatu.

Dakle, ako vam se sviđa sve na jednom mjestu, HubSpot CRM će dobro funkcionirati. Ako želite da objavljujete postove, tražite SEO teme, dobijete detaljne profile svojih korisnika ili čak postavite tokove, HubSpot je odličan alat za to. Još jedan bonus je freemium model koji vam omogućava da besplatno koristite cijeli CRM.

Međutim, ako želite sve funkcije, puna platforma je donekle skupa, posebno za mala preduzeća, što mnoge od njih navodi da potraže alternativu. Sada postoji mnogo HubSpot CRM alternativa na tržištu, ali smo se htjeli fokusirati na jednu od manje očiglednih (ali ipak sjajnih) onih, a to je Bitrix24 CRM. Hajde da vidimo kako se oni međusobno slažu u našoj besplatnoj HubSpot recenziji CRM-a!

Iako je HubSpot sistem koji je poznatiji po svojim mogućnostima automatizacije marketinga, on takođe ima prilično napredan CRM sistem. HubSpot CRM vam omogućava da pratite svoj prodajni kanal, svoje mogućnosti, dodijelite vjerovatnoće, pratite zadatke i još mnogo toga. Ako se pitate da li je HubSpot CRM zaista besplatan, odgovor je da.

Sjajna stvar kod HubSpota je, iako to nije super robustan ili super složen CRM sistem, dostupan je besplatno korisnicima i to je način na koji vas HubSpot poveže sa svojom platformom tako da na kraju možete koristiti sistem automatizacije marketinga koji zapravo morati platiti.

Osim što je besplatan i prilično jednostavan za korištenje, još jedna prednost HubSpot CRM sistema je da može biti odličan za mala preduzeća koja traže osnovne CRM mogućnosti ili koja samo žele isprobati CRM sistem.

HubSpot može biti odlično mjesto za početak budući da je povezan s marketinškom automatizacijom, tako da, ako imate marketinške kampanje putem e-pošte, kampanje na društvenim mrežama, postove na blogu na vašoj web stranici, odredišne ​​stranice, itd., HubSpot će vam omogućiti da preuzmete te procese automatizacije marketinga i potencijalni klijenti koji dolaze putem marketinške automatizacije i idu direktno u vaš kanal.

Ako tražite besplatnu HubSpot CRM alternativu, dostupnu u oblaku i lokalno, sa širokim spektrom funkcija uključujući ugrađenu telefoniju, ponude, fakture, izvještaje o prodaji i napredne funkcije osim CRM-a kao što je društveni intranet, HR sistem , sistem upravljanja projektima, sa pristupom otvorenog koda povrh toga, Bitrix24 je savršen izbor.

Usporedba prema karakteristikama

Besplatni plan:

  • Bitrix24: Nudi besplatni plan sa bogatim funkcijama, ali sa određenim ograničenjima.
  • HubSpot CRM: Takođe ima besplatan plan, ali sa više ograničenja u funkcionalnosti nego što nudi Bitrix24.

Besplatni AI asistent:

  • Bitrix24: Nudi besplatnog AI asistenta u svojim planovima.
  • HubSpot CRM: Ne nudi besplatni AI asistenta.

Komunikacija:

  • Oba: I Bitrix24 i HubSpot CRM imaju IM/grupni chat za internu komunikaciju.

Suradnja:

  • Bitrix24: Ističe se po radnim prostorima, socijalnoj mreži i funkciji za eksterne korisnike (ograničeno u besplatnom planu) za bolju saradnju.
  • HubSpot CRM: Nema radne prostore ili socijalnu mrežu, a eksterni korisnici nisu dostupni u besplatnom planu.

Zadaci i Dokumenti:

  • Oba: Moguce je upravljati grupnim zadacima i dokumentima. Bitrix24 nudi bolje funkcije za upravljanje dokumentima, dok je HubSpot CRM ograničeniji u besplatnom planu.

Prodaja i Marketing:

  • Oba: Imaju alatke za upravljanje potencijalnim klijentima (lead management).
  • Bitrix24: Nudi osnovni email marketing u besplatnom planu.
  • HubSpot CRM: Fokusira se na inbound marketing i automatizaciju prodaje, a nudi i moćniji email marketing u plaćenim planovima.

Organizacija:

  • Bitrix24: Istače se OrgChart funkcijom za vizuelno prikazivanje strukture tima.
  • HubSpot CRM: Nema OrgChart funkciju.

Automatizacija:

  • Bitrix24: Ima mogućnosti automatizacije radnih tokova, ali su ograničene u besplatnom planu.
  • HubSpot CRM: Nudi moćnije automatizacije marketinga i prodaje.

Planiranje i Vremenski Menadžment:

  • Oba: Imaju kalendare i osnovne funkcije za vremenski menadžment.

Napredne Funkcije:

  • Bitrix24: Nuđi server verziju, email server i telefoniju (uz dopunu) za veće potrebe.
  • HubSpot CRM: Nema ove napredne funkcije.

Dostupnost:

  • Oba: Imaju mobilne aplikacije za Android i iOS.
  • Bitrix24: Dodatno nudi i desktop aplikaciju za Windows i macOS.

Integracije:

  • Oba: Imaju API za integracije sa drugim alatima.
  • Bitrix24: Ima i Marketplace sa dodatnim aplikacijama za proširenje funkcionalnosti.

Leave a Reply