Od rođenja pretraživača kao što su Google i Yahoo početkom 1990-ih, beskrajna bitka između kreativnosti i SEO-a bila je vruća tema. A pronalaženje ravnoteže između to dvoje nikada nije bilo važnije, bilo da vodite mali biznis ili globalnu organizaciju. Ali šta znači “dobro” i kako to postići?

osoba koja kombinuje kreativnost sa SEO-om

Web dizajneri, SEO agencije, trgovci i vlasnici preduzeća imaju različita mišljenja o najboljim strategijama. Kao agencija za web dizajn fokusirana na kreativni dizajn i SEO, smatrali smo da je vrijeme da se umiješamo u diskusiju i podijelimo svoje uvide o tome kako uspostaviti ravnotežu.

Evo naših savjeta:

Uvod u takmičenje

Prije nego što počnemo, hajde da se vratimo i pogledamo gdje se nalazimo u svijetu dizajna web stranica i ciljeve kreativnosti u odnosu na SEO.

SEO optimizacija ima za cilj da pomogne da se određena stranica bolje rangira u rezultatima pretrage. Dobre performanse znače da se stranica može prikazati na prvoj stranici rezultata tražilice (SERP), a ne na drugoj, na koju korisnici rijetko kliknu. A kada je reč o pretraživačima, Google ima lavovski udeo na tržištu.

Ali šta je sa dizajnom?

Ako sjajan SEO dovodi ljude na vašu web stranicu, dobar dizajn ih zadržava tamo i vraća im se. Možemo vidjeti da je dizajn jednako važan kada nedavna statistika rasta weba pokazuje da 50% potrošača vjeruje da je web stranica koja izgleda sjajno i dobro funkcionira ključna za cjelokupni brend poslovanja .

U našoj kreativnoj web agenciji, postizanje ravnoteže je važno jer je suština sljedeće: oboje je važno. Organski doći na prvu stranicu Google-a i povezati se sa svojim potencijalnim kupcima – šta je jedno bez drugog?

Brzina lokacije: koliko je važna?

Izuzetno važno. Brzina web stranice je jedan od faktora koji Google koristi da odredi kvalitet vaše web stranice putem indeksiranja.

Web lokacija koja se sporo učitava najveći je razlog zašto će korisnici napustiti vašu web stranicu. Ovo može uzrokovati da vaša stopa napuštanja početne stranice bude viša od uobičajene. Vaša stopa odbijanja je važan signal korisnika. Odražava postotak korisnika koji napuste bez prelaska na drugu stranicu.

Kako kreativni elementi mogu negativno uticati na brzinu sajta

Ako vaša web stranica ima visoke stope odbijanja i sporu brzinu učitavanja, rizikujete kažnjavanje. Dakle, kada je u pitanju brzina, preporučujemo dizajn koji ne uključuje previše kreativnih elemenata koji usporavaju vašu web stranicu. Evo nekih elemenata koji će negativno utjecati na brzinu web lokacije:

  • Veliki, dugi video zapisi visoke rezolucije
  • Velike sirove slike ili datoteke s prozirnom pozadinom (posebno PNG)
  • Mikroanimacije teksta i slika sa Javascript-om
  • Flash fajlovi
  • Izrezane slike s prozirnom pozadinom
  • Mikro-animacije
  • Pokretne pozadine

Nažalost, većina ljudi će prestati raditi na web stranici ako je sadržaj ili izgled neprivlačan. Sa toliko sadržaja za varenje na internetu, razumljivo je zašto bi digitalni dizajneri koristili ove tehnike kako bi pomogli svojim vizualima da se istaknu.

Svi gore navedeni elementi su od pomoći za poboljšanje angažmana korisnika i učiniti iskustvo ugodnijim. Loša strana je što one mogu ometati brzinu web lokacije, što ima negativan efekat kada je SEO u pitanju.

Kreativnost i brzina lokacije: Pronađite slatko mjesto

Na veliko pitanje: kako učiniti da dizajn i brzina web stranice rade zajedno umjesto odvojeno? Odgovor je pronaći balans koji radi za vas.

Na primjer, ako ste banka ili advokatska firma, možda biste željeli svesti kreativne elemente na minimum. Ljudi koji posjećuju vašu web-lokaciju žele tekst i minimalne slike – sve dok dobro dizajnirate te elemente, trebalo bi lako smanjiti vrijeme učitavanja.

S druge strane, ako ste lifestyle brend, festivalska stranica ili kreativna agencija (poput nas), kreativnost će imati više prednosti. Možda želite pokretne pozadine, puno slika visoke rezolucije, slojeva i teksta koji će pokazati vaše vještine, a sve to će usporiti vašu web stranicu.

Ali ne možete bez njih. Na kraju krajeva, kreativnost je srce vašeg brenda. Ako ga izgubite, možete izgubiti kupce.

Odgovor? Uključite koliko god možete u okviru prihvatljivih parametara brzine stranice. Možda niste najbrži sajt, ali ste dovoljno brzi za dizajn koji vam je potreban .

Zatim, pogledajmo neke stvarne primjere ovih principa na djelu.

Web stranice koje balansiraju između kreativnosti i SEO-a

Reveal je dobar primjer atraktivne web stranice koja ne dopušta kreativnosti da ometa brzinu stranice. Baner zaglavlja sa svojom bojom brendiranja upada u oči i živi. Kako se oblik može napisati u kodu, to je kreativni element koji ne usporava web stranicu.

Neki kažu da su pravila i granice prepreka odličnom dizajnu. Ali vjerujemo da će zadržavanje između ovih redova dati vašoj web stranici najveće šanse za vidljivost putem organskih sredstava.

Stručnjaci za video Flipswitch Media razumiju moć videa i usklađuju ga s pragmatičnim pristupom brzini web lokacije. Imati cijelu galeriju videozapisa na njihovoj početnoj stranici sigurno bi bilo kreativno. Ali to bi nanijelo veliku štetu korisničkom iskustvu, posebno za korisnike u pokretu ili u ruralnim područjima sa sporijim internetskim brzinama.

Izbor da imate samo jedan video u zaglavlju je odličan način da privučete pažnju na samom početku i olakšate opterećenje cijele stranice.

Važnost strukture sajta i hijerarhije sadržaja

Struktura sajta i hijerarhija sadržaja su podjednako važne kada je u pitanju SEO strategija i dizajn web stranice. Proučimo ih malo detaljnije.

Kada govorimo o strukturi sajta, gledamo mapu sajta vaše web stranice, analizu vaših stranica, konvencije o imenovanju proizvoda i organizaciju vašeg sadržaja.

Struktura stranice je poput ormara za arhiviranje vaše web stranice: ako je neorganizirana i puna zastarjelih, nebitnih materijala, to je noćna mora kroz koju treba proći. Iako vi i vaš prodajni tim možda znate složenost vaših rješenja i proizvoda, ne možete očekivati ​​isto od potencijalnih klijenata ili kupaca.

Za načine da poboljšate navigaciju vaše web stranice, pogledajte HubSpotov puni vodič za navigaciju web stranice . Ali kao brza rješenja, pokušajte implementirati sljedeće:

  • Neka vaša navigacija bude ljepljiva (tj. postojana dok korisnik skroluje).
  • Uvjerite se da su vaši H1 i H2 intuitivno imenovani, tako da će vaši korisnici vjerovatno upisivati ​​u traku za pretraživanje.
  • Neka vaš sadržaj bude kraći i oštriji, tri do četiri rečenice za pasus i ne više od 6 pasusa na stranici.
  • Sačuvajte svoj skriveni sadržaj samo za odjeljke FAQ (tj. nemojte skrivati ​​svoj sadržaj o svojim uslugama u harmonikama).
  • Izbjegavajte duge padajuće menije.
  • Izbjegavajte sekundarne i tercijarne ljestvice menije.
  • Izbjegavajte mega menije sa preko 30 stavki.

Tim u Meta Blinds je napravio jasnu navigaciju. Sa kratkim pasusima ispod svakog naslova, web stranica je na pravom mjestu kada je u pitanju maksimalna dužina stranice. Nijedan skriveni sadržaj je odličan cilj koji treba označiti, jer to znači da će pretraživači pravilno uhvatiti sve vaše relevantne kopije i dragocjene ključne riječi unutar njih.

Wrapping Things Up

Nema razloga da SEO i kreativnost ne mogu stvoriti savršen spoj, pod uslovom da su dizajneri, kreatori sadržaja i SEO gurui voljni da rade zajedno. Ako dijele zajednički cilj šta je najbolje za njihovog korisnika i zaobiđu u skladu s tim, svi će izgledati kao pobjednici.

Evo ključnih zaključaka iz ovog posta:

  • Brzina sajta je važna za SEO, ali i za korisnike
  • Vrlo kreativan dizajn je odličan, ali kombinaciju dizajnerskih elemenata treba povući ako značajno utječe na vrijeme učitavanja.
  • Konvencije imenovanja i kategorizacija proizvoda trebaju biti intuitivni za korisnika, više nego za stručnjake kompanije ili prodajno osoblje.
  • Funkcionalne elemente kao što su navigacijski meniji i dugmad treba lako pronaći i koristiti, a ne toliko zamagljeni ili skriveni u dizajnu da izgube praktičnost.
  • Dugačke stranice mogu odgovarati određenoj demografskoj grupi, ali ih je frustrirajuće pregledati. Umjesto toga, odlučite se za kraće stranice, sa više specijaliziranih sadržaja.

Pretraživači poboljšavaju svoje algoritme kao odgovor na ponašanje korisnika. SEO strategije se reaktivno razvijaju kako bi omogućile bolji sadržaj. Kako ovaj tok misli kruži oko korisnika, lako je vidjeti kako bi dizajneri također trebali usvojiti dizajnerske ideje koje imaju na umu upotrebljivost i pristupačnost i ne odlaze predaleko prema lijepom, ali nepraktičnom.

Leave a Reply