8 Tehnike optimizacije marketinga putem e-pošte pomoću moćnog CRM softvera
Optimizacija marketinga putem e-pošte: isproban način razmišljanja koji nikad ne prestaje da napreduje.
U svojoj misiji da se istaknu i povežu s kupcima na smislen način, kompanije iz svih industrija su stalno u potrazi za najnovijim dostignućima u svojim marketinškim kampanjama koje u konačnici dovode do povećanja konverzija.Kontrola misije za ove napore je softver za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) — na jednom mjestu za prikupljanje podataka, segmentiranje vaših korisnika, pokretanje vaših kampanja i analizu njihovih rezultata.

U Bitrix24 znamo vrijednost tehnika optimizacije marketinga putem e-pošte, a u ovom članku ćemo vam pokazati kako ih možete koristiti za poboljšanje vaših kampanja.

 

Često postavljana pitanja

 

Neki od najboljih načina za optimizaciju email marketinga su:

  • Razumite svoju publiku
  • Kreirajte upadljive teme kako biste privukli svoju publiku
  • Dajte jasne pozive na akciju kako biste korisnike potaknuli na sljedeći korak
  • Uzmite mobilni pristup
  • Prilagodite svoje e-poruke različitim segmentima vaše publike

Kako CRM softver može optimizirati vašu email marketing strategiju?

CRM softver može optimizirati vašu e-mail marketing strategiju na sljedeći način:

  • Automatsko segmentiranje novih potencijalnih klijenata na osnovu njihovog profila
  • Personalizacija svake poruke sa podacima iz vašeg CRM-a
  • Izvođenje A/B testova da vidite koji sadržaj najbolje funkcionira
  • Automatizacija tokova rada kampanje radi uštede vremena
  • Pružanje uvida u učinak kampanje

Koje su prednosti integracije CRM sistema u email marketing?

Integracija CRM sistema u email marketing koristi timovima uklanjanjem dugotrajnog posla, smanjenjem mogućnosti ljudske greške i korištenjem uvida vođenih podacima za uspjeh.

Koja je jedna od najmoćnijih tehnika optimizacije email marketinga?

Jedna od najmoćnijih tehnika optimizacije email marketinga je gamifikacija, koja uključuje ugrađivanje elemenata igre u e-poruke kako bi se povećao angažman i konverzije.

1. Korištenje CRM-a za razumijevanje vaše publike

Marketing bi bio tako lak kada biste mogli jednostavno mahnuti čarobnim štapićem i odmah razumjeti svoju publiku. Nažalost, tehnologija još nije dostigla tu fazu, ali sljedeća najbolja stvar je sistem upravljanja odnosima s klijentima (CRM) .

Poznavanje ko su vaši klijenti, šta žele i kako stupaju u interakciju sa vašim brendom je ključno za kreiranje efikasnih email kampanja, a robustan CRM je ključan u tom procesu. Na primjer, možete dobiti jasne, koncizne vizualizacije o demografiji, historiji kupovina i interakcijama s vašim poslovanjem.

Razumijevanje vaše publike je kamen temeljac optimizacije marketinga putem e-pošte, jer možete koristiti analizu podataka za informiranje o budućim interakcijama. Alati za analizu podataka vam pokazuju gdje su vaši klijenti i kako stupaju u interakciju s vama, tako da možete fino podesiti svoj pristup kada je u pitanju email marketing.

I sa tim podacima u ruci, mi ćemo istražiti praktične implikacije kako možete poboljšati svoju komunikaciju sa svakim segmentom kupaca.

2. Iskorištavanje segmentacije i personalizacije

Nakon što ste duboko razumjeli svoju publiku, sljedeći korak u optimizaciji email marketinga je segmentacija i personalizacija. Ove tehnike uključuju podjelu vaše publike u različite grupe na osnovu različitih faktora uključujući njihovo ponašanje, interese i demografiju, a zatim prilagođavanje vaših e-poruka tako da zadovolje specifične potrebe i preferencije svake grupe.

Nijedna publika nije potpuno ujednačena, a segmentacija vam omogućava da šaljete visoko ciljane e-poruke koje rezoniraju s podgrupama vaše publike. Ali kako uopće segmentirati svoje korisnike?

Vaši napori za generiranje potencijalnih kupaca uglavnom će se odvijati kroz CRM integracije poput web obrazaca koji prikupljaju podatke koje je vaš korisnik popunio ručno, obično njegovo ime, adresu e-pošte i broj telefona. Međutim, takođe briše metapodatke kao što je zemlja u kojoj se nalaze, na osnovu njihove IP adrese. U kombinaciji s ponašanjem kupaca, možete automatski sortirati svoju bazu podataka u potkategorije i ciljati svaku od njih posebno.

Ovi podaci vam također omogućavaju da napišete standardnu ​​poruku s prilagodljivim parametrima koji popunjavaju tekst iz unaprijed određenih polja. Uzimajući ime kao primjer, umjesto da gubite vrijeme pregledavajući svaku e-poštu jednu po jednu i uređujući ime, vaš CRM će odmah personalizirati poruku dok se bavite važnijim zadacima. Vjerovatnije je da će se personalizirane e-poruke otvarati, čitati i po njima postupati , što ih čini moćnim alatom za optimizaciju marketinga putem e-pošte za konverzije.

3. Izvođenje A/B testiranja da biste poboljšali svoju strategiju

Poznata i kao split testiranje, A/B metoda uključuje kreiranje dvije verzije e-pošte s jednom ključnom razlikom, njihovo slanje u dva slična segmenta publike i analizu koja verzija ima bolji učinak.

Ljepota A/B testiranja leži u njegovoj jednostavnosti i moći. Možete testirati gotovo svaki element svoje e-pošte, od naslova i poziva na akciju, do sadržaja i izgleda. Upoređujući performanse ove dvije verzije, možete steći vrijedne uvide u to šta ima odjeka kod vaše publike, a šta ne.

Kreirajte predloške toka posla koji se mogu replicirati da strukturirate svoj pristup A/B testiranju kako biste proces učinili naučnijim:

  • Odaberite varijablu
  • Postavite svoj cilj testiranja
  • Napravite dva emaila, jedina razlika je vaša varijabla
  • Šaljite e-poštu sličnim grupama
  • Analizirajte svoje rezultate

U neizvjesnom svijetu marketinga, A/B testiranje je jedna od najrazumnijih i najpouzdanijih tehnika optimizacije email marketinga. Koristeći iterativni proces testiranja, učenja i optimizacije, usvajate naučni način da poboljšate svoje email kampanje sa krajnjim ciljem da razbijete svoje ključne indikatore učinka (KPI).

 

4. Udubljenje u marketinšku automatizaciju

U današnjem poslovnom okruženju, nemoguće je nadmetati se bez primjene marketinške automatizacije na svoju strategiju. Vjerovatno ga već koristite. Od trenutne segmentacije i personaliziranih e-poruka do automatskih odgovora i kalendarskih podsjetnika, automatizacija je ovih dana posvuda.

Ali da biste izvukli maksimum iz automatizacije, možete ići mnogo, mnogo dublje. Automatizacija u email marketingu uključuje slanje ciljanih poruka vašim pretplatnicima u pravo vrijeme, bez ručne intervencije. Ovo ne samo da štedi vrijeme i resurse, već i osigurava da su vaše e-poruke pravovremene, relevantne i efikasne.

Sve radi na okidačima i akcijama. Na primjer, kada kupac izvrši kupovinu (okidač), vaš CRM softver šalje e-poruku s potvrdom (radnja). Možete postati ozbiljno kreativni sa svojim CRM okidačima . Na primjer, ako je kupac utihnuo, možete ga probuditi uz popust od 10%. Slično tome, možete izraditi predložak e-pošte koji ćete poslati kada dobijete lošu recenziju i dobiti vrijedne povratne informacije, a da pritom omogućite da se vaš klijent osjeća da ga čuju.

Automatizacija je među najefikasnijim tehnikama optimizacije marketinga putem e-pošte jer omogućava brze, fokusirane odgovore kao da imate individualnog marketinškog agenta za svakog od svojih klijenata.

 

5. Optimizacija sadržaja vaših e-poruka

Udaljavajući se od strukturalne strane i više u kreativno područje, poboljšanje sadržaja e-pošte bila je osnovna tehnika od rođenja e-pošte. Ali to je više od gledanja i dodavanja dodatnih linija za koje mislite da zvuče lijepo.

Za početak, ne možete zanemariti važnost mobilnog dizajna . Kreiranje biltena za desktop korisnike koji izgleda loše formatiran na pametnom telefonu vrišti na neprofesionalnost i odsijeca vas od velikog dijela vaše baze klijenata.

Kada je u pitanju sadržaj, vaša tema  je prva stvar koju vaši pretplatnici vide i prvi test kvaliteta vašeg sadržaja. Ako ne možete uvjeriti ljude da otvore vašu e-poštu, neće ni vidjeti vaš CTA; nema veze kliknite na njega. Stoga, učinite to da izazove interes vaših korisnika ili ponudi vrijednost od samog početka.

Pored tvog tela. Nemojte upasti u zamku detaljnog opisivanja svakog aspekta onoga što želite da prenesete. Rasponi pažnje su kratki ovih dana, a vi težite angažmanu kupaca, stoga ostanite do točke.

Ali zapravo, ono što radite je optimizacija marketinga putem e-pošte za konverzije, a ključni element ovdje je vaš poziv na akciju (CTA) . To je ono što vaše pretplatnike vodi do sljedećeg koraka koji imate na umu za njih, bilo da je to kupovina, registracija na webinar ili čak ostavljanje recenzije. Pobrinite se da vaš CTA ima utjecaja, na primjer: određeni “Otključaj svoj potencijal” više pogađa nego generički “Saznaj više”.

Štaviše, sa mogućnostima analize podataka CRM-a, možete pratiti performanse svog sadržaja i steći uvid u to šta radi, a šta ne. Ovo može voditi vaš kreativni proces, pomažući vam da kreirate sadržaj koji ima odjeka kod vaše publike i donosi rezultate.

6. Poboljšanje angažmana kupaca

Poboljšanje angažmana kupaca je opsežna strategija optimizacije marketinga putem e-pošte koja se dotiče sadržaja, testiranja, segmentacije i još mnogo toga. Mnoge od ovih tehnika smo pokrili u drugim odjeljcima, tako da ćemo se ovdje fokusirati na poboljšanje angažmana kupaca kroz izgradnju odnosa .

Prva strategija je pokretanje periodičnog biltena , što može biti jedan od najjednostavnijih zadataka s kojima se vaš tim mora nositi. U svom najjednostavnijem obliku, bilten je sažetak vašeg mjesečnog sadržaja i može uključivati ​​savjete i savjete, vijesti iz industrije ili ažuriranja o vašim proizvodima ili uslugama. Proučite optimalno vrijeme za slanje, a vaš bilten može biti odličan način za redovnu interakciju s vašom bazom klijenata.

Međutim, da biste izgradili taj odnos, možete angažirati kupce kroz personalizirane ponude i popuste. Možda će to biti da proslave svoju prvu punu godinu kao mušterija ili da obilježe njihov rođendan. Ovu hiperpersonaliziranu komunikaciju je nevjerojatno lako postaviti uz pomoć pokretača i radnji i uvelike je učvrstiti dugotrajan odnos zbog kojeg se vaši klijenti osjećaju cijenjenim.

7. Proširivanje optimizacije vašeg email marketinga sa CRM integracijama

Najmoćniji CRM sistemi na tržištu daju vam širok spektar alata za pokrivanje većine poslovnih potreba, ali uvijek biste trebali paziti na platforme s višestrukim integracijama koje poboljšavaju optimizaciju vašeg email marketinga.

Pod okriljem CRM integracija , ovi alati pojednostavljuju vaše procese kako bi uštedjeli vrijeme i smanjili mogućnost grešaka. Na primjer, možete povezati proračunske tablice treće strane sa svojim CRM-om kako biste dobili drugačiju vizualizaciju uvida iz vaših kampanja e-pošte.

Dok aplikacije trećih strana mogu biti korisne, izvorne CRM integracije su sveti gral. Pod istim sistemom, imate samo jednu lozinku koju treba zapamtiti (i jedan mjesečni račun!), u zamjenu za bezbroj poslovnih usluga koje se međusobno neometano povezuju .

Sa CRM integracijama proširujete domet svojih email marketinških kampanja, što vam daje slobodu da postanete ozbiljno kreativni.

8. Uključujući elemente gamifikacije za optimizaciju vaših email kampanja

Kao završnu tačku u našim tehnikama optimizacije marketinga putem e-pošte, osvrnut ćemo se na gamifikaciju — nedovoljno korištenu, ali super efikasnu strategiju za povećan angažman. Da, možda će vam trebati specijalistička integracija i vaši vrhunski kreativni umovi da biste to uspjeli, ali rezultati govore sami za sebe.

Ako otkrijete da vaše veze do postova na blogu ne dobijaju nikakvu privlačnost u vašem biltenu, zašto ne biste promijenili svoju strategiju jednostavnim kvizom? Ako se osjećate velikodušno, to bi moglo dovesti do popusta. Međutim, ako ste na ekonomičnom putu, rezultat bi mogao otkriti o kakvoj se vrsti kupaca radi. Slično, virtualna potraga za blagom mogla bi vidjeti da uređujete svoju web stranicu , dodajući tragove koje vaši korisnici moraju kretati da bi pronašli.

Ovi elementi igre mogu učiniti vašu e-poštu zabavnijom i zanimljivijom, ohrabrujući vaše pretplatnike na interakciju s vašim sadržajem. Štaviše, oni mogu potaknuti vaše pretplatnike da poduzmu željenu akciju, kao što je kupovina ili posjeta vašoj web stranici, čime se poboljšavaju vaše stope konverzije.

U suštini, gamifikacija je način probijanja ćorsokaka u vašoj komunikaciji i poticanja interakcije s klijentima bez osjećaja kao težak posao: Idealno za optimizaciju marketinga putem e-pošte.

Bitrix24: Sveobuhvatna platforma za optimizaciju email marketinga

Razumijevanjem vaše publike, segmentiranjem i personalizacijom vaših e-poruka, provođenjem A/B testova, automatizacijom vaših kampanja, optimizacijom vašeg sadržaja, analizom vašeg učinka, poboljšanjem angažmana kupaca, pa čak i uključivanjem tehnika lijevog polja kao što je gamifikacija, možete značajno poboljšati učinkovitost vaše email marketinške kampanje.

I kao što ste mogli pretpostaviti kroz ovaj članak, robustan CRM softver je vrijedan saveznik na ovom putu . Pruža vam alate i uvide koji su vam potrebni da angažujete svoje klijente i potaknete konverzije.

Uz Bitrix24 dobijate sve što vam je potrebno za planiranje, izvođenje, analizu i optimizaciju vaših email marketinških kampanja na jednoj platformi. Štaviše, možete uštedjeti novac povezivanjem s drugim funkcijama Bitrix24, kao što su skladištenje datoteka, upravljanje projektima i interne HR funkcije.

Vlad Kovalskiy

Leave a Reply