Kako koristiti Bitrix24 otvorene kanale za korisničku podršku

Integrirajte svoj Bitrix24 CRM sa kanalima društvenih medija i komunicirajte sa svojim klijentima u realnom vremenu. Umjesto da se prebacujete između svojih poslovnih profila na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu, Telegramu i Viberu, nabavite jedno čvorište za razgovor sa svojim klijentima.

Osim toga, postavite widget za chat uživo na svoju web stranicu kako biste pružili trenutnu podršku svojim klijentima.

Konfigurirajte otvorene kanale i snimite sve razgovore s klijentima u CRM – Kupci – Kontakt centar – Razgovori. Dobijte detaljne informacije o svakom razgovoru: tip, status, kanal, klijent, povezani CRM zapis, odgovorni prodajni agent, itd. Saznajte više o tome kako raditi sa otvorenim kanalima u Bitrix24 CRM:

Iskoristite prednosti Bitrix24 Social CRM alata da poboljšate korisničko iskustvo i povećate prodaju.