10 alata za hosting webinara

Alati za hosting webinara postali su vitalni za preduzeća, samostalne poduzetnike i edukatore da se povežu sa svojom publikom kao nikada prije.

Ali budimo suočeni s tim, neke su aplikacije bolje od drugih.

Kako bismo bili sigurni da koristite pouzdan sistem, sa solidnom vezom i sigurnošću, napravili smo listu 10 najboljih alata za webinar na današnjem tržištu.

Svaka platforma za hosting webinara omogućit će vam da pokrenete video poziv za široku publiku, ali evo popisa specifičnijih funkcija kojima biste mogli dati prioritet:

  • Jednostavnost upotrebe. Sjajno je organizirati impresivnu emisiju, ali ako svaka konferencija zadaje glavobolju vama i vašim sudionicima, to nije pravi softver za webinar za vas.
  • Visokokvalitetni video i audio. Kvalitet zvuka i vizuala je došao do velikih granica, tako da je teško pogriješiti.
  • Interaktivni elementi. Ćaskanje uživo, ankete, sesije pitanja i odgovora i sobe za sesije su sve moguće uz najbolji softver za webinar.
  • Funkcije podrške. Mnogo toga se događa iza kulisa uspješnog webinara. Koliko lako se vaša publika može prijaviti, prijaviti i pristupiti dokumentima?
  • AI tehnologija . Titlovi uživo, transkripcije, sažetci i automatizirani naknadni zadaci — umjetna inteligencija je sada uključena u mnoge alate za hosting webinara.
  • Dijeljenje ekrana i snimanje. Pokrenite visokokvalitetne prezentacije i sačuvajte ih kako bi oni koji nisu prisutni mogli nadoknaditi korak.

1. Bitrix24 — Sveobuhvatno rješenje za webinar

Jedan od najboljih besplatnih alata za hostovanje webinara, besplatna verzija Bitrix24 omogućava vam da okupite interne i eksterne učesnike, uključujući organizatore, paneliste i vašu publiku. Svi sudionici mogu zaštititi sebe i svoje okruženje privatno uz šifrirani prijenos podataka, privatne veze za ulazak i prilagođenu ili zamagljenu pozadinu.

Bitrix24 HD video i audio kvalitet , ćaskanje u realnom vremenu, prijenos dokumenata i dijeljenje ekrana postavljaju pozornicu za produktivnu saradnju, a možete snimati i audio i video kako bi ljudi koji nisu uspjeli ili su u drugim vremenskim zonama mogli sustići kasnije.

Međutim, možda najupečatljivija karakteristika je CoPilot , Bitrix24-ov AI asistent koji može transkribovati cijeli vaš razgovor. Idealan za vođenje beleški bez napora, detektovaće promene tema i kreirati trenutne sažetke, teme za razgovor i prevode koje će poslati učesnicima putem Bitrix24 CRM-a.

Bitrix24 se takmiči s najpoznatijim alatima za hosting webinara unatoč tome što nudi mnogo više od samo video konferencija. Besprekorne integracije s izvornim kalendarima, pozivnicama putem e-pošte i prilagodljivim podsjetnicima, CRM-om i alatima za upravljanje zadacima čine ovo najboljim softverom za webinar za zakazivanje događaja , prikupljanje potencijalnih klijenata i kreiranje planova za praćenje.

2. GoTo Webinar — Profesionalni kvalitet za široku publiku

GoTo Webinar je već neko vrijeme vodeća platforma za hosting webinara i poznata je po oštrom video i audio kvalitetu. Bilo da vodite klasični webinar, snimljenu sesiju ili prenosite uživo za 3000 ljudi, GoTo Webinar može se pobrinuti za to.

GoTo tim zna da prisustvo nije dovoljno, potrebna vam je pažnja. Zato detektuje pažnju vaših učesnika i upozorava vas kada nivoi padnu. Da biste popravili situaciju, pokrenite anketu ili postavite pitanje kako biste povratili taj angažman.

Izvan podešavanja video poziva, GoTo Webinar ima dodatne funkcije kao što su prilagodljive pozivnice i podsjetnici kako bi se osigurao dobar odziv. Nakon webinara, možete poslati nastavak s pozivom na akciju kako biste ostavili trajni utisak.

Ove funkcije imaju priličnu cijenu, tako da GoTo Webinar nije idealan za mala poduzeća s ograničenim budžetom. Međutim, ako se vaš poslovni model vrti oko ozbiljnih alata za hosting webinara, to je sigurna opklada.

3. BigMarker — Masovni webinari sa marketinškim integracijama

BigMarkerova tvrdnja o slavi je da je to prvo end-to-end webinar rješenje, od odredišnih stranica koje reklamiraju vaše webinare pa sve do CRM praćenja. Možda nije jedina usluga od kraja do kraja na današnjem tržištu, ali holistički pristup uključujući automatizaciju, angažman publike i detaljnu analitiku čini je solidnim kandidatom.

Dio njihovog toka posla od kraja do kraja manifestira se u bliskoj vezi između webinara i marketinga. Ugrađene usluge kao što su prilagodljive pozivnice putem e-pošte, automatizirani podsjetnici, pa čak i promocija na društvenim mrežama. Rezultat je veća publika koja će vjerovatnije prisustvovati.

Najbolja karakteristika BigMarkera je sigurno njegova skalabilnost. Od malih sastanaka do onlajn događaja za do 50.000 učesnika, nebo je granica. Sve je to moguće putem vašeg web pretraživača, što znači da ni vi ni vaši učesnici ne morate ništa preuzimati.

4. Webex — Prilagođeno brendiranje za 100.000 učesnika

Webex je jedan od vodećih alata za hosting webinara sa opsežnim prilagodljivim opcijama brendiranja i interaktivnosti. Uključujući logotipe, boje brenda i personalizirane pozadine, stvarate profesionalno okruženje koje upoznaje vašu publiku s vašim proizvodom.

Kada vaš webinar bude u toku, možete zadržati učesnike uključenim u anketama uživo, sesijama pitanja i odgovora i funkcijom ćaskanja. Podijelite svoju publiku u sobe za izlaganje, svaka s bijelom pločom, prije nego što se vratite na glavni webinar sa svježim idejama.

Ono u čemu se Webex zaista ističe je u svojoj pristupačnosti. Ako kapacitet od 100.000 učesnika nije dovoljan, možete prikazati i automatske titlove, prevesti ih na preko 100 jezika, pa čak i uključiti prevodioce uživo. Međutim, morat ćete integrirati Webex s namjenskim CRM-om kako biste dohvatili podatke o kontaktu i prešli na sljedeći korak vašeg prodajnog puta.

5. Demio — Softver za vebinar „bez muke“.

Od kompleksnog kraja do jednog od najjednostavnijih alata za hostovanje webinara, Demio sebe opisuje kao softver „bez muke“ za mobilne uređaje i vaš pretraživač. Čak i tako, dobijate neke impresivne funkcije kao što su analitika angažmana, praćenje registracije, automatizirani webinari na zahtjev i prostor za do 3000 gostiju. Na strani administratora, 10 ljudi na sceni i 50 administratora mogu spasiti dan ako nešto krene po zlu.

Interfejs je čist i jednostavan za korištenje, što ga čini čistim marketinškim sistemom kojim timovi sa malo tehničkog znanja mogu savladati bez ikakve obuke. U webinarima uživo možete pokrenuti ankete, interaktivni razgovor i sesije pitanja i odgovora kako biste sesiju učinili dinamičnijom.

Nije iznenađujuće, ovaj pristup bez nepotrebnih stvari znači da nećete dobiti mnogo opcija prilagođavanja ili brendiranja. Možda ćete također naići na poteškoće s proširenjem na izuzetno veliku publiku, a skuplji alati nude više dubine i mogućnosti.

6. Zoom — Poznavanje i stabilnost za onlajn konferencije

Zoom je vjerovatno najčešće korišteni softver za webinar na internetu, ali to ga ne mora činiti najboljim. To je čisto sučelje, poznato po svojoj pouzdanosti, i gotovo svi koje pozovete bit će upoznati s aplikacijom. Međutim, nedostaju neki alati specifični za webinar poput automatizacije marketinga, prilagođenog brendiranja i analize angažmana.

S druge strane, Zoom ima odličan skup interaktivnih funkcija uključujući ćaskanje uživo, ankete, sesije pitanja i odgovora i sobe za sesiju za fokusiraniju saradnju. Platforma nudi besplatne alate za hosting webinara, ali vas ograničava na 40 minuta, što vas tjera da nadogradite ako želite cijeli sat.

Konačno, Zoom je dizajniran za sastanke, tako da je malo glomazan prilikom pokretanja webinara. Dobivanje 1,000 je dodatak za preduzeća i dolazi sa zapanjujućim troškovima, a bez matične CRM integracije, potrebno je da preuzmete podatke učesnika u CSV datoteku i nadati se da će se prevesti u vašu bazu podataka bez grešaka.

7. Sessions — pristupačna, interaktivna platforma za vebinar

Sessions pruža besplatne alate za hostovanje webinara kako biste započeli, iako je broj učesnika prilično ograničen. Čak i tako, možete začiniti svoje događaje chatom, bijelim tablama i anketama, kao i slati sadržaj za poneti bez plaćanja ni penija.

Međutim, Sessions zaista dolazi na svoje na plaćenim nivoima, koji donose prilagođene odredišne ​​stranice, odvojene sobe, brendiranje i snimanje u oblaku. Integracije su još uvijek u ranoj fazi, omogućavajući vam da sinhronizirate i dijelite svoj kalendar, ali nije tako lako usmjeriti sve svoje podatke o polaznicima u CRM u marketinške svrhe.

Poput Bitrix24, Sessions se može pohvaliti AI mogućnostima koje pojednostavljuju vaše iskustvo. Za nekoliko sekundi će napisati dnevni red sastanaka, pokrenuti inteligentne ankete, kreirati potpune transkripte s vremenskim kodovima i imenima i sažeti cijeli vaš webinar, ističući glavne točke razgovora. Sve u svemu, Sessions pruža solidno rješenje za webinar po cijeni koja podriva svoje skuplje konkurente za određenu maržu.

8. WebinarJam — Vebinari za automatizaciju i AI

WebinarJam je još jedan od naših alata za hosting webinara koji uključuju umjetnu inteligenciju u proces planiranja, dajući vam više vremena da se fokusirate na samu sesiju. Vaš posao je da unesete trajanje, temu i publiku, a planer AI dnevnog reda će napisati strukturu u koju kasnije možete uskočiti i urediti.

Za marketinške stručnjake, mogućnost snimanja sesije i ponovnog pokretanja uživo automatizira moćan izvor generiranja potencijalnih kupaca. Ista funkcija vam omogućava da ciljate tržišta izvan vaše vremenske zone, a da ne provedete cijelu noć lično predstavljajući.

WebinarJam vam daje prilagođene opcije brendiranja kroz vaš prodajni tok, od prilagodljivih stranica za registraciju, do obavijesti putem e-pošte i dizajna prostorija za webinar. Ovo pomaže da se stvori nivo povjerenja između vas i vaših potpuno novih potencijalnih klijenata s ciljem da ih gurnete dalje niz tok.

Glavni nedostatak je krivulja učenja, za koju mnogi korisnici kažu da može biti neodoljiva, uprkos insistiranju WebinarJama da nije.

Alati za hostovanje webinara

9. Facebook Live — Emitovanje podržano marketingom na društvenim mrežama

Facebook Live ima jedinstvenu prednost što je dio ekosistema društvenih medija, što znači da možete kreirati stranice događaja i zakazivati ​​podsjetnike sa iste platforme. Osim oglašavanja na vašoj listi sljedbenika, odabrani oglasi koji se oslanjaju na ogromne količine podataka o klijentima privući će ključne demografije na vaš webinar.

Od svih alata za hosting webinara na ovoj listi, vjerovatno je i najlakši za korištenje i najograničeniji u smislu mogućnosti. Dizajniran za svakog pojedinca da počne uživo u trenutku, vrlo je jednostavno pokrenuti svoj chat, ali zapravo ne zadovoljava poslovne potrebe kao što su detaljna analitika, podsjetnici putem e-pošte ili prilagođeno brendiranje.

Mogućnosti angažmana uključuju komentare i reakcije u stvarnom vremenu, ali neke od karakteristika specifičnih za webinar kao što su ankete, ankete i pitanja i odgovori nedostaju. Uz Facebook Live, također riskirate kada pokrećete javne webinare, jer ne možete kontrolirati ko ulazi, što ga čini lakom metom za otmičare.

10. Adobe Connect — Kreativnost i prilagođavanje na webinarima

Kao jedno od najvećih imena u softveru, očekivali biste da će se Adobe Connect pojaviti među 10 najboljih alata za webinar. Kao kompanija koja je prva u dizajnu, daje vam ogromnu količinu prilagođavanja kako biste ispričali svoju priču u pozadini vašeg brendiranja. Može da se pohvali interaktivnim pločama priča sa prilagođenim rasporedom i pokretnim „podovima“ kako bi zadržali pažnju vaše publike.

Tehnička strana je jednako impresivna, s metrikom angažmana u realnom vremenu i solidnim izvještajima koji vam daju uvid u to koliko je vaša sesija bila efikasna. Imat ćete sve klasične alate za interaktivnost, kao i sadržaje za učenje, izvorne kvizove s tabelama s rezultatima i suradnju između moderatora u pozadini.

S druge strane, veličina Adobe Connect-a čini ga prilično složenim za nove korisnike da se snađu, i potrebno je neko vrijeme da savladaju sve njegove funkcionalnosti. Ljudi su takođe komentarisali da im to troši i sistemske resurse, tako da vam je potreban moćan hardver da ga pokrenete.

Bitrix24: AI webinari na poslovnoj platformi sve u jednom

Bitrix24 alati za webinare su pravi proboj u tome kako danas vidimo online sesije.

  • Brzo i pametno kreiranje sadržaja omogućava vam da brzo i efikasno pokrenete webinare
  • HD video i audio, dijeljenje ekrana i snimanje nude širok raspon mogućnosti emitiranja
  • AI transkripcija, sažeci sastanaka i prijevod čine sadržaj pristupačnim i probavljivim
  • Automatsko generiranje potencijalnih klijenata i marketing putem e-pošte odvode učesnike u sljedeću fazu bez ručnog napora

Ako želite da pojačate svoje marketinške napore, prijavite se za Bitrix24 i iskoristite nove baze klijenata već danas.

Leave a Reply